کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باز هم پای نفوذی‌ها به چالوس باز شد + تصاویر

29 دی 1398 ساعت 10:00

تصویربرداری و ضبط فصل دوم سریال فاخر تلویزیونی نفوذ محصول شبکه اول سیما چند روزی است در شهر چالوس آغاز شده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازبخشی از داستان‌های فصل دوم سریال نفوذ مربوط به سایت شنود و جاسوسی نیروی هوایی آمریکا و سازمان سیا در منطقه کپکان در استان خراسان رضوی در دهه ۱۳۵۰ است که لوکیشن‌های آن در دکورهای عظیم ساخته شده در کارخانه متروکه حریربافی (پادگان شهید رجایی) در دل شهر چالوس در حال تصویربرداری و ضبط  است.

 این سریال ضدآمریکایی  به حدود کمتر از یک‌سال از مقطع حساس تاریخی ایران اسلامی می‌پردازد، از دی ۱۳۵۷ تا آبان ۱۳۵۸  را در بیش از ۳۰ قسمت نشان می‌دهد.
همچنین داستان این سریال و ماجراهایی که در آن رخ می‌دهد براساس واقعیت‌های تاریخی شکل گرفته است،  نمایش نفوذ آمریکایی‌ها در عرصه‌های مختلف رژیم ستمشاهی و بحث قانون کاپیتولاسیون از جمله محورهای مضمونی این سریال است که براساس مستندات موجود، به تصویر کشیده می‌شود. 
در واقع، سریال "نفوذ" به بازسازی بخشی از حوادث تاریخ کشور که کمتر به آن توجه شده می‌پردازد،  فصل دوم این مجموعه به حوادث حین گروگان‌گیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی می‌پردازد و فصل سوم، هشت سال دفاع مقدس را در بر خواهد گرفت.
سریال «نفوذ» طی فصل‌های اول و دوم تاکنون در زمینه بازیگری نیز از سریال‌های پرچهره محسوب می‌شود چرا که در کنار بازیگران خارجی ( آلمانی، ایرلندی، روسی)  می‌توان بازیگرانی همچون امین اسکندریان ( نقش اول )، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، جلیل فرجاد، کیمیا اکرمی، شهره لرستانی، کاوه سماک باشی، امیرمحمد زند، شیوا بلوچی (شهره)، جلال فاطمی، صالح میرزا آقایی، ماشاالله شاهمرادی، علیرام نورایی، حسن خزائی‌پول، بابک سینا، محسن علی‌اصغری، مجتبی قمی‌اویلی، سیامک پولادی،علیرضا میردار، محمدحسین ملایی‌کندلوسی، امیرحسین بائی‌لاشکی، حمیدرضا یزدانی، رضا سیاه‌پشت خاچکی، روژا کاووسی و غیره را نام برد.

 در این سریال، حمیدرضا یزدانی دستیاری کارگردان و مسؤول بازیگران و هنروران استان مازندران را بر عهده دارد.
محسن علی‌اکبری تهیه کننده سریال نفوذ در پاسخ به این سؤال خبرنگار ما که چرا تعداد بیشتری بازیگران طراز نخست و معروف و صاحب‌نام، بازیگر این نوع کارها نمی‌شوند گفت: خوشبختانه چند چهره جدید به سینما و تلویزیون معرفی کردیم.
وی افزود: نقش اول ما را جوانی از بچه‌های تئاتر و فارغ‌التحصیل سینما به‌نام امین اسکندریان ایفا می‌کند و "کیمیا اکرمی" هم محبوبه سریال ما است و یلدا افشاری‌نیا هم جزو سه نقش اصلی این سریال جلوی دوربین رفته و بسیار راضی‌ایم.
 علی‌اکبری تصریح کرد: ما با سلبریتی‌ها و بازیگران صاحب‌نام تماس نگرفتیم چون می‌دانستیم این نقش‌ها را نمی‌پذیرند برای اینکه اینها علاقه‌ای ندارند در کارهای مربوط به انقلاب بازی کنند.
 این تهیه کننده سینما و تلویزیون با ابراز اینکه عمده این بازیگران صاحب‌نام گرین‌کارت دارند، افزود: متأسفانه تعداد بازیگرانی که عرق و تعصب به انقلاب و نظام دارند،‌کم است؛ چون اکثراً گرین‌کارت دارند و زیر پرچم دیگری قسم خورده‌اند؛ طبیعتاً اینها نمی‌توانند در کار انقلاب باشند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411916

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411916/باز-هم-پای-نفوذی-ها-چالوس-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com