تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۱۵
رئیس فدراسیون گلف گفت: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم مجموع گلف انقلاب را از شرکت توسعه بگیریم و درآمدزایی کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار  درباره اعزام تیم‌ ملی گلف بانوان به تورنمنت بین‌المللی پاکستان اظهار داشت: ما اقدامات لازم را انجام می‌دهیم تا نفر اول قهرمانی کشور بالای 18 سال و زیر 18 سال به این مسابقات اعزام شوند.
وی درباره اینکه فکر می‌کنید مربیان ایرانی می‌توانند به تیم‌های ملی ایران کمک کنند و برنامه‌ای برای جذب مربی خارجی ندارید، خاطرنشان کرد: برای جذب مربی خارجی اول باید زیرساخت‌ها فراهم شود. اگر نتوانیم بستر را فراهم کنیم، مربی خارجی به کار نمی‌آید.
رئیس فدراسیون گلف ادامه داد: ما می‌توانیم به صورت کوتاه و بلندمدت از مربیان خارجی هم استفاده کنیم. بحث مالی هم مطرح است و همه واقف هستند ما کمترین بودجه را از وزارت ورزش می‌گیریم. ما اساسا مربی ایرانی تربیت نکرده‌ایم، مربیانی که به دانش بین‌المللی روز واقف باشند.
عزیزی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با این شرایط فکر می‌کنید روزی گلف بتواند نماینده‌ای در المپیک داشته باشد، گفت: رسیدن به المپیک زمان خاص خود را می‌طلبد و ما هم با گام‌های آهسته اما مطمئن به سوی المپیک گام برمی‌داریم. یکی از بحث‌های اصلی سرمایه‌گذاری روی جوانان است تا بهره‌مندی از ظرفیت مربی خارجی بتوانیم در جمع 15 کشور برتر برسیم.
وی همچنین درباره اینکه تنها زمین چمن رشته گلف در مجموعه انقلاب واقع شده و برنامه‌ای دارید تا این زمین‌ها گسترش یابد، خاطرنشان کرد: این زمین هم به خاطر ساخت و سازها از استاندارد خارج شده است. اگر همین فردا بگویند شما می‌توانید میزبانی المپیک را بگیرید پاسخ ما منفی است چون فاقد زمین استاندارد هستیم. به جز چند زمین خاکی که داریم و بچه‌ها مشغول به تمرین هستند، تلاش کرده‌ایم محوطه‌هایی ایجاد کنیم تا ورزشکاران هم تمرین کنند و هم آموزش ببینند.
رئیس فدراسیون گلف درباره گرفتن مجموعه ورزشی انقلاب از شرکت توسعه، تصریح کرد: این مجموعه دست ما نیست و ما تنها یک وجب زمین هم نداریم. از همان ابتدای ورودمان دنبال ماجرا هستیم. زمین گلف نیمی از مجموعه انقلاب را در برمی‌گیرد و تصمیم‌گیری برای مسئولان مشکل است. شرکت توسعه می‌گوید گلف انقلاب سالی یک میلیارد برایشان هزینه دارد اما درآمدی ندارد. ما هم می‌گوییم اگر برای شما درآمد ندارد، چرا به ما نمی‌دهید تا هم هزینه کنیم و هم درآمدزایی داشته باشیم. شفاها موافقت کرده‌اند اما هنوز به نتیجه نهایی منجر نشده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما