تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۴۱۱۹۰۱
مشکل چندباره در پست برق مستقر در ابتدای عبور جامخانه و شهرک مسکونی نیروگاه در شرایط بارش باران شب گذشته سبب قطعی برق بامدادی در ابتدای روز شده و حدود نیمی از شهر نکا در بخش غربی آن را در خاموشی فرو برد.
۰
plusresetminus
قطعی برق حدود نیمی از نکا را در خاموشی فرو برد
حسن قاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در نکا با اشاره به قطعی برق در فاصله چهار ساعت از نیمه شب گذشته به بعد در نکا، اظهار کرد: پست مستقر در عبور روستای جامخانه و شهرک مسکونی نیروگاه در ابتدای ورودی شهر نکا از ساعت سه بامداد گذشته دو مرتبه دچار مشکل شده است.

وی افزود: ابتدا در ساعت سه بامداد شاهد قطعی برق در سطح شهر نکا بوده‌ایم که با بررسی به عمل آمده مشخص شد مشکل از همین پست در ورودی غربی نکا بوده که البته به سرعت پس از دقایقی با رفع مشکل، برق شهر در آن ساعت وصل شد.

مدیر شبکه برق شهرستان نکا مشکل احتمالی را ناشی از اتصالی در این پست برشمرد و خاطرنشان کرد: حود چهار ساعت بعد نیز مجدا بروز مشکل در همین پست سبب قطعی مجدد برق در وسعتی به اندازه 40 درصد از شهر نکا در ضلع غربی تا مرکز شهر شد که با تلاش نیروهای برق منطقه‌ای استان مشکل رفع و برق نیز وصل شد.

این مسئول اضافه کرد: با پیگیری و تلاش نیروهای برق منطقه‌ای و ارتباط با اپراتورهای مستقر در محل پست به ترتیب برق بخش‌های مختلفی که قطع شده درحال بازگشت به مدار هستند و منتظر هستیم تا کاملاً برق به مدار برگردد.

وی گفت: طبق اعلام اولیه مشکل از تنظیمات مربوط به رله در همین پست بوده که با رفع کامل مشکل به زودی برق تمام نقاط به مدار بازخواهد گشت و مشکل اساسی در این زمینه وجود ندارد.

به نظر می‌رسد رطوبت ناشی از بارندگی‌های شب گذشته یکی از عوامل اصلی بروز مشکل در بخش‌هایی از پست برق ورودی غربی شهر نکا بوده و سبب خاموشی حدود نیمی از شهر در بخش غربی نکا شده است.

طبق اعلام مدیریت شبکه توزیع برق نکا با پایان فعالیت نیروهای مستقر و رفع کامل مشکل، علل و نتایج به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴