تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۱۱۸۸۳
فرماندار شهرستان ساری گفت: تمامی دستگاهها و ادارات باید در راستای کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر توجه داشته باشند. ‎
۰
plusresetminus
ضرورت کیفیت‌بخشی برنامه‌های دهه فجر
به گزارش بلاغ، عباسعلی رضایی در جلسه هماهنگی چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن تسلیت سانحه هوایی اخیر به خانواده جانباختگان ساروی این حادثه، گفت: در این برهه از زمان که ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بر ملت ماعلاوه بر فشارهای اقتصادی با حیله و نیرنگ تلاش در تفرقه بین مردم را دارند نیاز به هوشیاری بیش از پیش است.

وی با اشاره به اینکه باید شرایطی فراهم شود که دهه فجر به صورت باشکوه و درشان نظام اسلامی برگزار شود، اظهار کرد: با توجه به شرایط کمی و کیفی برنامه‌ها باید برای انتقال پیام انقلاب به نسل جوان و جدید جامعه تلاش شود.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه تبیین و تشریح عظمت و شکوه انقلاب به نسل جوان ضروری است، تصریح کرد: یکی از بهترین راه های انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب به نسلهای سوم و چهارم انقلاب بهره گیری از برنامه های فرهنگی است و تمامی دستگاهها و ادارات باید در راستای کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر توجه داشته باشند.

رضایی با اشاره به هجمه های بیگانگان علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تمام مردم و مسئولین در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمنان ایستادگی خواهند کرد و اجازه توطئه افکنی به بیگانگان را در امور داخلی کشور نخواهند داد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما