کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور 90 کشتی‌گیر در مسابقات کشتی لوچوی مازندران

28 دی 1398 ساعت 11:21

مسابقات کشتی لوچوی جام ششم بهمن با حضور حدود 90 کشتی‌گیر لوچوکار به میزبانی شهرستان آمل در حال پیگیری است.


به گزارش بلاغ، مسابقات کشتی لوچوی جام ششم بهمن با حضور حدود 90 کشتی‌گیر لوچوکار به میزبانی شهرستان آمل کار خود را از روز چهارشنبه 25 دی امسال آغاز کرده است و این رویداد ورزشی به مدت سه روز ادامه دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، در حاشیه برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی سنتی و پهلوانی لوچو از سالیان گذشته تاکنون مورد استقبال مردم شمال کشور به ویژه استان مازندران بوده است.

اسماعیل پهلوان با اعلام اینکه اختتامیه این رویداد ورزشی شامگاه امروز برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت نام و یاد شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 مردم آمل و تقدیم 41 شهید با حضور حدود ۹۰ لوچوکار برتر مازندران در سالن ورزشی سرپوشیده غدیر شهرداری آمل ادامه دارد.

وی با اشاره به اوزان پنج‌گانه ۶۵، ۷۵، ۸۵، ۹۵ و +۹۵ برای رقابت ورزشکاران، تصریح کرد: مسابقات از کمیت و کیفیت خوبی برخوردار است و براساس قوانین و مقررات جدید کشتی لوچو دنبال می‌شود.

پهلوان با قدردانی از تلاش‌های ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن مردم شهرستان آمل در برگزاری مسابقات کشتی لوچو، بیان کرد: به پهلوانان برتر این مسابقات ۱۵ رأس گوسفند و به سرپهلوانان دو رأس گاو هدیه داده می‌شود.

وی گفت: کشتی‌گیران شهرهای آمل، بابل، جویبار، نور، تنکابن، قائمشهر و ساری در این رقابت‌ها سرشاخ می‌شوند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 411879

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411879/حضور-90-کشتی-گیر-مسابقات-کشتی-لوچوی-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com