تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۸۶۹
کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک توکیو از تغییر مسافت مسابقات 3 گانه در بازی‌های 2020 خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکمیته سازماندهی بازی‌های المپیک 2020 توکیو اعلام کرد کورس مسابقات 3 گانه زنان و مردان تغییر کرده است.
مسیر برگزاری مسابقات در پارک مارین اودایبا، جزیره کوچکی در خلیج توکیو واقع شده، جایی که حلقه‌های المپیک تازه در آن نصب شده است.
مسابقات 3 گانه المپیک با مسافت 1.5 کیلومتری شنا، 40 کیلومتری دوچرخه‌سواری و 10 کیلومتر دو برای زنان و مردان با حضور 55 شرکت‌کننده در هر ماده برگزار می‌شود.
در المپیک 2 تغییر ایجاد شده است؛ مسابقات دوچرخه‌سواری شامل 8 دور 5 کیلومتری است که از جایگاه غربی این پارک به توکیو پلازا منتقل شده و خط گذرگاه اودایبا نیز تغییر کرده است.
مسابقات زنان از 27 و مسابقات مردان از 28 جولای آغاز می‌شود. ماه گذشته به دلیل نگرانی از گرما، زمان شروع مسابقات به ساعت 6:30 تغییر کرد.
در بخش پارالمپیک هم مسابقات دو از 3 دور 1.66 کیلومتری به 4 دور 1.25 کیلومتری تغییر یافته است. در مجموع 80 شرکت‌کننده در مسابقات حضور خواهند داشت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲