تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۴۱۱۸۵۴
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از میزبانی استان از نزولات آسمانی طی هفته جاری خبر داد و گفت: طی روزهای آتی، بارش‌ها را در تمام نقاط استان به صورت پراکنده خواهیم داشت و پیش بینی می‌شود دمای هوا تا 6 درجه سردتر شود.
۱
plusresetminus
برف و باران در راه مازندران/دمای هوا 6 درجه سردتر می‌شود
احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص وضعیت جوی استان طی هفته جاری اظهار کرد: از عصر امروز بارش‌های پراکنده را در نقاط گوناگون استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از فردا تا پس فردا، این بارش‌ها بیشتر و گسترده‌تر خواهد شد.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: طی روزهای پیش رو با توجه به وضعیت جوی استان، در مناطق کوهستانی هوا مه آلود و در ارتفاعات نیز بارش برف خواهیم داشت.

اسدی گفت: طی روز های سه‌شنبه و چهارشنبه از شدت این بارش‌ها کاسته می‌شود و شاهد بارش‌هایی پراکنده در سطح استان خواهیم بود.

وی متذکر شد: پیش بینی می‌شود دمای هوا طی روزهای پیش رو، 3 تا 6 درجه کاهش پیدا کند.

به گفته معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، دریا طی روزهای آتی، مواج خواهد بود و به ماهیگیران و قایقرانان توصیه می‌کنیم اولا به در یا نزنند و در صورت ضرورت، کاملا جوانب احتیاط را لحاظ کنند.

اسدی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته، گلوگاه، بندرامیرآباد و بابلسر با 12 درجه بالای صفر گرم‌ترین و بلده با 4 درجه زیر صفر طی صبح امروز، سردترین شهرهای استان بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴