تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۱۱۸۵۱
ادیب‌یزدی با بیان اینکه سردار سلیمانی، مرد سترگ و قانونی‌ترین چهره تاریخ و مرد قیام و هدف است، گفت: تمام وجودش مردانگی و دشمن‌شناسی بود و تحرکات دشمن را زیر نظر داشت و کیفیت حمله به دشمن را می‌دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در حسینیه قتلگاه بهشهر با بزرگداشت نام و یاد سردار سلیمانی و شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: این بانوی نمونه در دو عالم مهم‌ترین الگو برای ولایتمداری است.
وی افزود: تمام زندگی حضرت صدیقه کبری (س) در حمایت از امام علی(ع) و ولایت بوده است و لحظه‌ای از ولایت‌مداری جدا نبوده است.
این فعال سیاسی بیان داشت: کربلا و عاشورا یکی از شجر‌ه‌ طیبه‌ای است که حضرت زهرا(س) در مدینه کاشت و الگو همه آزادگان عالم شده است.
ادیب‌یزدی با اشاره به اینکه حق‌طلبی را با صدای رسا باید فریاد زد، خاطر نشان کرد: فریاد آزادی‌خواهی امروز ملت‌های مظلوم برگرفته از امواج فریاد گذشته است و باید این فریاد توسط انسان‌هایی که در قرون آینده می‌آیند، شنیده شود.
وی اظهار کرد: ما وامدار مجاهدت حضرت زهرا(س) و اولیای الهی هستیم و ثمره مجاهدت‌های حضرت صدیقه(س) فراوان است و باید به جوانان شناسانده شود.
این فعال سیاسی با اشاره به موضع‌گیری‌های مختلف رهبری یادآور شد: رهبر خالصانه و برای رضای خداوند و با اخلاص در همه موارد وارد می‌شوند و سخنانشان فصل‌الخطاب است.
ادیب‌یزدی با بیان اینکه روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم، خاطر نشان کرد: ولایت، جهت‌گیری ما را نشان می‌دهد و با جان ما عجین شده است و ما هر چه داریم، از ولایت است و کسی که جایگاه ولایت را  نمی‌شناسد،نه تنها نمازش، بلکه سایر اعمالش هم قابل قبول نیست.
وی با اشاره به حوادث اخیر در جامعه گفت: در این اتفاقات خیلی‌ها غربال و خیلی‌ها رفوزه می‌شوند و البته خیلی‌ها هم پیروز هستند و در شرایط بی سابقه هستیم؛ چرا که حساب بود و نبود اسلام است و تمام کفر و اسلام روبروی هم قرار گرفته‌اند.
این فعال سیاسی افزود: در هر شرایطی باید بدانیم که ولایت دارای عظمت، جایگاه و موقعیت بالایی است و نمی‌توان با ولایت، بازی سیاسی کرد.
حجت‌الاسلام ادیب یزدی ادامه داد: نباید بی‌تفاوت از ولایت عبور کنیم و باید به تکلیف خود عمل کرده و کاری نکنیم که علی زمانه تنها بماند و باید هوشیار باشیم.
وی اظهار کرد: 30 سال آمریکا و اسرائیل با پول وهابیون کار کردند و جریان‌های وهابی را به هم وصل و وهابیون ملعون را به جان مردم انداختند و تمام نقشه‌ها برای این بود که در ایران آمده و ایران را به هفت ولایت تقسیم کنند.
این فعال سیاسی با اشاره به بازی سیاسی وهابیون و آمریکا و اسرائیل اضافه کرد: یک رجل الهی و مردی از مردستان ایران بیرون آمد و در بیابان‌های شام و عراق کاری کارستان کرد و نقشه‌های دشمنان اسلام را برملا کرد.
 ادیب‌یزدی با بیان اینکه سردار سلیمانی، مرد سترگ و قانونی‌ترین چهره تاریخ و مرد قیام و هدف است، ادامه داد: تمام وجودش مردانگی و دشمن‌شناسی بود و تحرکات دشمن را زیر نظر داشت و کیفیت حمله به دشمن را می‌دانست.
وی بیان داشت: این شیر بچه ایرانی با کمال اقتدار و قدرت، نیروی اسلامی خود را نجات داد و همه این شجاعت‌ها در کارنامه درخشان این ابرمرد وجود دارد.
این سخنران مذعبی گفت: سردار سلیمانی، نابود کننده داعش بود و کاری کرد که از عهده ده‌ها ارتش مسلح بر نمی‌آمد.
وی افزود: سردار تا ابد برای مردم زنده است  چرا که کاری ماندگار و مکتبی بنیان‌گذاری کرد که باید نصب‌العین زندگی ما باشد .
این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: یقین دارم حضرت حجت در مراسم تشییع سردار بودند چرا که بارها شنیده‌ایم اگر دو نفر شیعه دلشکسته باشند؛ آقا توجه دارد و مگر ممکن است بین میلیون‌ها نفر نباشد.
وی افزود: نظام ما الهی است که ریشه در دل‌ها و سر به فلک دارد و انسان‌های گول خورده ضعیف بنیان نمی‌توانند با آن مقابله کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲