مدیر تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر لزوم حمایت مسؤولین از نمایندگان فوتبال گیلان گفت: بازیکنان داماش در دیدار مقابل ملوان با تمام توان برای شادی دل هواداران می‌جنگند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدرضا حاجی‌پور در گفتگو با خبرنگار در رشت در خصوص دیدار تیم‌های داماش و ملوان در دربی گیلان اظهار کرد: امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه را در الگیلانو شاهد باشیم، داماش در دیدارهای خانگی امسال موفق ظاهرشده و تمام تلاش مجموعه‌مان این است که در بازی مقابل ملوان نیز روز خوبی برای داماش و هواداران عزیزمان رقم خورده و روند خوبمان در بازی‌های خانگی را تداوم ببخشیم.
وی با بیان اینکه هواداران داماشی در دیدارهای خانگی همواره یار و همراه داماش بوده‌اند، گفت: امیدوارم در الگیلانو نیز هوادارانمان حضوری پرشمار داشته و با تشویق ۹۰ دقیقه‌ای تیم محبوب خود را موردحمایت قرار دهند و در سوی مقابل نیز بازیکنان با تلاش خود مزد حمایت‌های جانانه آن‌ها را بدهند.
مدیر تیم داماش گیلان در مورد شرایط اقتصادی تیم‌های گیلانی حاضر در رقابت‌های لیگ یک گفت: درحالی‌که بعضی تیم‌ها با هزینه کرد بالا در این مسابقات حاضر هستند داماش و ملوان در شرایط بد مالی قرار دارند و روزگار برای ما سخت می‌گذرد؛ نمایندگان فوتبال گیلان هواداران زیادی دارند و باید موردحمایت قرار گیرند.
حاجی‌پور با بیان اینکه هدفمان خوشحال کردن دل هواداران است، افزود: تمام هم‌وغم ما معطوف حل مشکلات مالی تیم بوده و در هفته گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم با باز کردن پنجره نقل و انتقالات قرارداد نفرات جدید خود را به ثبت برسانیم و امیدواریم با ادامه این پیگیری‌ها بتوانیم در آینده‌ای نزدیک بخشی از تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی را انجام دهیم.
وی با اذعان به صبوری بازیکنان و اعضای باشگاه داماش تصریح کرد: قدردان این صبوری بوده و در تعطیلات نیم‌فصل مشکلات مالی خود را برای بازیکنان توضیح داده و دست آن‌ها را برای تصمیم‌گیری باز گذاشتیم؛ بازیکنان باوجوداین مشکلات و علیرغم اینکه برخی نیز پیشنهادهایی داشتند به عشق پیراهن داماش و به خاطر هواداران ماندند و با تمام وجود به داماش کمک کردند؛ امیدوارم خیلی زود بتوانیم این جوانمردی آن‌ها را پاسخ بدهیم.
مدیر تیم داماش گیلان در مورد تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر فنی داماش گفت: از زحمات آقای سیامک فراهانی و سایر اعضای کادر فنی که با تمام وجود و توان برای داماش زحمت کشیدند تشکر می‌کنم؛ از آقای ربیعی فر که در این شرایط سخت و باوجود آگاهی از مشکلات شجاعت به خرج دادند و قبول مسؤولیت کردند تشکر کرده و شجاعتشان قابل‌تحسین است، امیدوارم سرمربی جدید بتواند با داماش روزهای خوبی را رقم بزند.
حاجی‌پور با بیان اینکه برگزاری دربی بدون تنش و در کمال احترام خواسته همگان است، خاطرنشان کرد: هوادارانمان رفتارهای بازی گذشته را فراموش کنند و تمام توان و تمرکز خود را روی تشویق و حمایت از تیم محبوب خود بگذارند و به گذشته فکر نکنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲