کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم حمایت مسؤولین از نمایندگان فوتبال گیلان/ برای شادی هوادارانمان در الگیلانو می‌جنگیم

28 دی 1398 ساعت 12:10

مدیر تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر لزوم حمایت مسؤولین از نمایندگان فوتبال گیلان گفت: بازیکنان داماش در دیدار مقابل ملوان با تمام توان برای شادی دل هواداران می‌جنگند.


به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدرضا حاجی‌پور در گفتگو با خبرنگار در رشت در خصوص دیدار تیم‌های داماش و ملوان در دربی گیلان اظهار کرد: امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه را در الگیلانو شاهد باشیم، داماش در دیدارهای خانگی امسال موفق ظاهرشده و تمام تلاش مجموعه‌مان این است که در بازی مقابل ملوان نیز روز خوبی برای داماش و هواداران عزیزمان رقم خورده و روند خوبمان در بازی‌های خانگی را تداوم ببخشیم.
وی با بیان اینکه هواداران داماشی در دیدارهای خانگی همواره یار و همراه داماش بوده‌اند، گفت: امیدوارم در الگیلانو نیز هوادارانمان حضوری پرشمار داشته و با تشویق ۹۰ دقیقه‌ای تیم محبوب خود را موردحمایت قرار دهند و در سوی مقابل نیز بازیکنان با تلاش خود مزد حمایت‌های جانانه آن‌ها را بدهند.
مدیر تیم داماش گیلان در مورد شرایط اقتصادی تیم‌های گیلانی حاضر در رقابت‌های لیگ یک گفت: درحالی‌که بعضی تیم‌ها با هزینه کرد بالا در این مسابقات حاضر هستند داماش و ملوان در شرایط بد مالی قرار دارند و روزگار برای ما سخت می‌گذرد؛ نمایندگان فوتبال گیلان هواداران زیادی دارند و باید موردحمایت قرار گیرند.
حاجی‌پور با بیان اینکه هدفمان خوشحال کردن دل هواداران است، افزود: تمام هم‌وغم ما معطوف حل مشکلات مالی تیم بوده و در هفته گذشته با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم با باز کردن پنجره نقل و انتقالات قرارداد نفرات جدید خود را به ثبت برسانیم و امیدواریم با ادامه این پیگیری‌ها بتوانیم در آینده‌ای نزدیک بخشی از تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی را انجام دهیم.
وی با اذعان به صبوری بازیکنان و اعضای باشگاه داماش تصریح کرد: قدردان این صبوری بوده و در تعطیلات نیم‌فصل مشکلات مالی خود را برای بازیکنان توضیح داده و دست آن‌ها را برای تصمیم‌گیری باز گذاشتیم؛ بازیکنان باوجوداین مشکلات و علیرغم اینکه برخی نیز پیشنهادهایی داشتند به عشق پیراهن داماش و به خاطر هواداران ماندند و با تمام وجود به داماش کمک کردند؛ امیدوارم خیلی زود بتوانیم این جوانمردی آن‌ها را پاسخ بدهیم.
مدیر تیم داماش گیلان در مورد تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر فنی داماش گفت: از زحمات آقای سیامک فراهانی و سایر اعضای کادر فنی که با تمام وجود و توان برای داماش زحمت کشیدند تشکر می‌کنم؛ از آقای ربیعی فر که در این شرایط سخت و باوجود آگاهی از مشکلات شجاعت به خرج دادند و قبول مسؤولیت کردند تشکر کرده و شجاعتشان قابل‌تحسین است، امیدوارم سرمربی جدید بتواند با داماش روزهای خوبی را رقم بزند.
حاجی‌پور با بیان اینکه برگزاری دربی بدون تنش و در کمال احترام خواسته همگان است، خاطرنشان کرد: هوادارانمان رفتارهای بازی گذشته را فراموش کنند و تمام توان و تمرکز خود را روی تشویق و حمایت از تیم محبوب خود بگذارند و به گذشته فکر نکنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411843

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411843/لزوم-حمایت-مسؤولین-نمایندگان-فوتبال-گیلان-شادی-هوادارانمان-الگیلانو-می-جنگیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com