تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۸۴۱
برگزاری لیگ‌های برتر فوتبال، فوتسال، هندبال و ووشو بانوان و محرومیت سپاهان از میزبانی در آسیا از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدر روز ۲۷ دی ماه علاوه بر این‌که لیگ‌های برتر فوتبال، فوتسال و هندبال بانوان برگزار شد، سپاهان اصفهان از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد.
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان
✅ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد که در اصفهان، سپاهان که میزبان ملوان بندرانزلی بود به پیروزی ۳ بر یک دست پیدا کرد؛ سپاهان با کسب هشتمین پیروزی خود در این فصل ۲۶ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.
دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن قرار بود دیروز در ارومیه به مصاف همیاری برود، اما هیأت فوتبال آذربایجان غربی اجازه برگزاری این بازی در ورزشگاه تختی را نداد تا این بازی لغو شود.
✅ لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور هفته دهم خود را نیز پشت سر گذاشت که در اصفهان، سپاهان میزبان تیم صدرنشین اشتاد سازه مشهد بود که این مسابقه با شکست ۲۷ بر ۱۹ تیم میزبان به پایان رسید.
ذوب‌آهن نیز که به مصاف تیم شهید شاملی کازرون رفته بود با نتیجه ۲۶ بر ۱۶ شکست خورد؛ در پایان هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان سپاهان در رده چهارم و ذوب‌آهن در رده ششم ایستاده‌اند.
✅ فدراسیون فوتبال نامه‌ای رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است و به موجب آن اعلام شده که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی‌طرف برگزار کند؛ فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از دریافت نامه و در روز جمعه جلسه‌ای را با حضور کلیه مسؤولان مرتبط با موضوع برگزار کرد و مراحل اولیه پیگیری ویژه در این باره به سرعت آغاز شد.
همچنین مقرر شد در روز شنبه جلسه دیگری در این باره با حضور مدیران ۴ باشگاه نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و تصمیم مقتضی با اعلام نظر باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو اتخاذ شود؛ موضع نهایی باشگاه‌های ایرانی ظرف روزهای آینده و پس از تصمیم‌گیری قطعی کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.
✅ هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست نمایندگان اصفهان توام شد، در یکی از این مسابقات تیم نامی‌نو اصفهان با حساب ۲ بر یک به سایپا باخت؛ تیم فوتسال بانوان هیأت شهرستان اصفهان هم با نتیجه سنگین ۹ بر صفر از ملی حفاری ایران شکست خورد.

با نتایج به دست آمده، نامی‌نو در رتبه پنجم و تیم هیأت فوتبال شهرستان اصفهان در رده آخر جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
✅ تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی تهران به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفت و با نتیجه  یک بر صفر شکست خورد؛ در این دیدار دوستانه تعداد زیادی از بازیکنان سپاهان همچون امید نورافکن، گولسیانی، کی‌روش استنلی، محمد محبی، رضا میرزایی و مهدی کیانی غایب بودند.
همچنین خبر دیگر از سپاهان این‌که استنلی که در تعطیلات نیم‌فصل به برزیل سفر کرده بود، روز گذشته ایران سفر کرد و به اردوی تیم ملحق شد تا تمرینات را دنبال کند.
اسامی محرومان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال نیز اعلام شد که مهدی کیانی از سپاهان در دیدار با ماشین‌سازی تبریز که روز شنبه ۵ بهمن ماه در تبریز برگزار خواهد شد، محروم است.
✅ در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در قم تیم آماده و مدعی گیتی‌پسند اصفهان که بیش از هر تیم دیگر به دنبال قهرمانی در لیگ است، مهمان سوهان محمدسیما بود که با کادر فنی جدید خود به عنوان یک تیم مدعی خود را در لیگ نشان داده است اما در پایان گیتی پسند توانست ۶ بر ۲ محمدسیما را شکست دهد.

✅ با پایان مسابقات والیبال بانوان انتخابی المپیک، مسابقات تیم‌های باریج اسانس و پیکان نیز از سر گرفته شد؛ باریج اسانس کاشان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل اکسون پیروز شد.
✅ در پایان چهل و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان که در اهواز برگزار شد، تیم اصفهان بعد از تیم‌های البرز و لرستان در رده سوم قرار گرفت.
✅ دیدارهای هفته پنجم تا هشتم لیگ برتر بانوان در آکادمی ووشو برگزار شد که در گروه دوم فولادمبارکه سپاهان با ۱۵ امتیاز صعود خود را قطعی کرد، در این گروه، هیأت شهرستان شبستر با ۹ امتیاز و هیأت تهران با ۳ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار داشته و برای رسیدن به نیمه‌نهایی تلاش می‌کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲