تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۱۱۸۰۶
در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز میاندورود بر لزوم همکاری با خیرین مدرسه‌ساز تاکید شد چرا که خیرین و انجمن اولیا، پشتوانه بزرگی برای نظام تعلیم و تربیت هستند.
۰
plusresetminus
خیرین مدرسه‌ساز؛ ظرفیت معنوی آموزش و پرورش/ لزوم همکاری با خیران مدرسه‌ساز
به گزارش بلاغ، حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود در نشست هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز ومدرسه یار ضمن تقدیر از همراهی و همدلی خیرین، گفت: باید از ظرفیت معنوی خیرین، برای ترویج فرهنگ بخشش و نیکوکاری در مدارس استفاده کرد و آن را به‌عنوان الگو به دانش آموزان شناساند.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید آموزش و پرورش می‌تواند آینده جامعه ما را ترسیم کند که در این زمینه باید با برنامه‌ریزی مناسب به این دستگاه کمک کنیم.

*توسعه پایدار را در مدارس بجوییم
در ادامه حسین‌علی علیجانی مدیر آموزش و پرورش میاندورود نیز گفت: توسعه پایدار را در مدارس بجوییم، اگر در پی تربیت شهروند خوب و رسیدن به حیات طیبه‌ایم باید نگاهمان به سمت مدرسه و معلم باشد.

علیجانی افزود: آموزش و پرورش بدون مشارکت جامعه نمی‌تواند به تمامی اهداف خود برسد، خیرین و انجمن اولیا، پشتوانه بزرگی برای نظام تعلیم و تربیت هستند که ما باید این فرصت رو مغتنم بدانیم و با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش مضاعف زمینه مشارکت و حضور این یاریگران نیک‌اندیش را در مدارس فراهم آوریم.

وی با اشاره به اینکه هزینه کردن در مدارس و برای تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری بزرگ و پر منفعتی است، تصریح کرد: چرا که کودکان امروز، طبیبان آینده دردهای جامعه ما هستند، بی شک کودکان امروز قدردان زحمات همه خیرین خواهند بود و در آینده با عملکرد خود، پاسخ این همه مهربانی را خواهند داد.
 

این مسؤول خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار، تفکر ناب نوع‌دوستی و فرهنگ نیکوکاری را در کودکان ما ترویج می‌دهند و مسیر رسیدن به انسانیت را هموار می‌کنند.

*رشد فوق‌العاده مشارکت خیران مدرسه‌ساز
سید حسین هاشمی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار استان مازندران، تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر، خیران، مشارکت زیادی داشتند و نسبت به چند سال گذشته رشد فوق‌العاده‌ای داشتند که این یک موهبت الهی است که نصیب فرزندان این مرز و بوم شده است.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: مسؤولان باید خاستگاه اصلی جامعه را در مدارس آموزش دهند و خواستار توجه ویژه استاندار و فرمانداران و سایر دستگاه‌ها به آموزش و پرورش شوند.

*لزوم توجه به کودکان و صرف هزینه در این بخش
در ادامه این نشست منصور چوپانی رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار میاندورود اظهار کرد: باید ظرفیت‌های موجود در شهرستان را شناسایی کنیم و با تبیین و تدوین برنامه مناسب، نسبت به استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها اقدام نماییم.

چوپانی در پایان بیان کرد: هر یک از ما یک مسؤولیت اجتماعی در قبال جامعه خود داریم، به خصوص برای این کودکان باید توان بیشتر بگذاریم تا جامعه‌ای عاری از بزه و عالی داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴