تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۸۰۵
مجری و گزارشگر با سابقه رادیو و تلویزیون گفت: همه ما مدیون نام شهید و هم‌رزمان شهید هستیم چون فداکاریشان‌ باعث شد امروز امنیت، آسایش و آرامش در جامعه ما حکم‌فرما شود.
۰
plusresetminus
تا آخرین لحظه جانمان مدیون خون شهدا هستیم/شهادت سردار سلیمانی بیداری مجدد در جبهه مقاومت بود
محمدرحمان نظام‌اسلامی در حاشیه سالگرد شهید مدافع حرم محمد معافی درباره شهادت سردار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی بیداری مجددی در جبهه مقاومت بود و رسالتی بود که ایشان به این جبهه هدیه کرد و این را همه جهانیان از نزدیک ملاحظه کردند.

وی افزود: خون پاک شهید سلیمانی باعث بیداری مجدد مردم شد به طوری که الان فقط نه در ایران بلکه در تمام دنیا شاهد خیزش و حرکت‌های ارزشمندی هستیم که در راستای توجه به مفهوم شهادت و توجه به مقاومت و بیزاری جستن از اعمال پلید آمریکایی‌ها به‌وجود آمد.

مجری با سابقه تلویزیون تصریح کرد: این وعده خداوند است که خون شهید باعث روشنی، بیداری و تبلور ایمان، عشق و مقاومت خواهد شد که این مهم را در ایران و عراق و کشورهای دیگر ملاحظه کردیم.

نظام اسلامی بیان کرد: به نظر می‌رسد کسانی که این فاجعه و شهادت را رقم زدند خبر نداشتند که خون شهید سلیمانی بیشتر از نام سردار سلیمانی می‌تواند تاثیرگذار باشد و همه ما بیداری ملت‌ها را پس از شهادت ایشان دیدیم.

وی خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم، عکس‌العمل‌هایی که در کشورهای اروپایی داشت و در نقاز مختلف جهان که تعجب بسیاری را بر انگیخت در کانادا، انگلیس، مسکو، هندوستان و پاکستان شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی بودیم که بیانگر عظمت نام این قهرمان جبهه مقاومت بود.

اسلامی در خصوص سوءاستفاده از حادثه هواپیمایی اوکراین و انصراف حضور تعدادی از هنرمندان از صدا و سیما و جشنواره فجر، گفت: من فکر می‌کنم همه ما مدیون نام شهید و هم‌رزمان شهید هستیم چون فداکاریشان‌ باعث شد امروز امنیت، آسایش و آرامش در جامعه ما حکم‌فرما شود ما در قبال این همه فداکاری تا آخرین لحظه جانمان مدیونیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴