مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

ابهت آمریکا با زدن پایگاه عین‌الاسد در جهان شکست

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۱۱۷۹۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: آمریکا با ایجاد عملیات روانی خواست شکست خود را جبران کند و می گوید ما خسارت ندیدیم .
۰
plusresetminus
ابهت آمریکا با زدن پایگاه عین‌الاسد در جهان شکست
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته آمل با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم غرور ملت ما بود با ترور او غرور ملتمان شکست و ما نیز با زدن پایگاه عین الاسد ابهت آمریکا را در جهان زیر سوال بردیم.

وی با بیان اینکه عین الاسد به منزله چشم آمریکا بود، عنوان کرد: با وجود دخالت آمریکا در طول ۸۰ سال اخیر هیچ کشوری نتوانست ذره کوچکی به منافع آمریکا لطمه ای وارد کند؛ اما ما توانستیم ضربه سختی به آنان بزنیم که هنوز بعد از چند روز آوارگیری شان به پایان نرسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: آمریکا با ایجاد عملیات روانی خواست شکست خود را جبران کند و می گوید ما خسارت ندیدیم .

وی مقصر اصلی سقوط ناگوار هواپیمای اکراین را آمریکا خواند و بیان کرد: تعداد زیادی از هموطنانمان را از دست دادیم و سوگوار آنان هستیم؛ اما باید مراقب باشیم، جا متن و حاشیه عوض نشود، دشمن میخواهد شهادت سردار و تخریب عین الاسد فراموش شود.

غلامی ادامه داد: سردار سلیمانی فقط در چند شهر ایران تشییع نشد، تمام ایران در تشییع جنازه حاج قاسم حاضر شدند، همانطور که جمعیت بیشماری برای شنیدن صحبت های رهبر معظم انقلاب آمدند تا در عملیات روانی دشمن و حاشیه اتفاق افتاده راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: امریکا درمعرض عملیات سخت قرار گرفته است، اینکه نیروی نظامی یک کشوری را در کشور ترور کند، هیچ توجیحی ندارد و از طرفی ابهتش بخاطر حمله به عین الاسد شکست شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران عملیات روانی را سخت تر از عملیات نظامی دانست و افزود: برای حادثه هوایی داغداریم، ولی اصل را که خون سردار سلیمانی و شکست ابهت امریکا است را نباید فراموش کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴