تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۱۱۷۸۴
امام جمعه میاندورود گفت: یک عده می‌خواهند جایگاه بسیج و سپاه را تضعیف کنند که به خواست خدا دست‌های پنهان رو شده و رو خواهد شد و مردم دست‌های پنهان رژیم صیونیستی و انگلیس را خواهند دید.
۰
plusresetminus
دست‌های پنهان انگلیس و رژیم صیونیستی در تضعیف سپاه/ مردم به‌دنبال افراد امین در انتخابات هستند
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت اولین بانوی شهیده راه امامت و ولایت و شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، اظهار کرد: سوالات زیادی مطرح می‌شود که چرا آمریکا و اسرائیل سردار ما را به شهادت رساندند باید گفت که سردار با اخلاصی که داشت آنها را در دنیا به زانو درآورده بود به همین دلیل نتوانستند وجودش را تحمل کنند.

وی بیان کرد: دشمن فکر نمی‌کرد با شهادت سردار سلیمانی دل‌های مردم منسجم‌تر و جبهه مقاومت، مقاوم‌تر شود.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه سردار مردی الهی بود و همه آزادای خواهان دنیا او را دوست داشتند، خاطرنشان کرد: آنچه اسلام و قرآن می‌خواهد مضمحل شدن کفار است و با شهادت سردار سلیمانی اولین گام اخراج آمریکا از منطقه شروع شده است.

محمدنسب با اشاره به اینکه کسی جرات نمی‌کرد به آمریکا ضربه بزند حتی کشورهای هم‌تراز آن، تصریح کرد: تا امروز اگر ایران و محور ماومت به خاورمیانه ختم می‌شد امروز از مرز خاورمیانه گذشته است و دیگر ایران در مبارزه با آمریکا تنها نیست.

وی تاکید کرد: یک عده می‌خواهند جایگاه بسیج و سپاه را تضعیف کنند که به خواست خدا دست‌های پنهان رو شده و رو خواهد شد و مردم دست‌های پنهان اسرائیل و انگلیس را خواهند دید.

خطیب جمعه میاندورود با اشاره به 27 دی ماه روز غزه، گفت: مردم بی‌دفاع غزه با دست خالی اسرائیل را به عقب راندند.

محمدنسب با بیان اینکه شورای نگهبان را همه جناح‌ها قبول دارند، افزود: وظیفه ما است که از جایگاه قانونی آن دفاع کنیم و انتظار داریم با سعه صدر بیشتری، کسانی که صلاحیت آنها احراز نشد در اعتراضات آنها دقت بیشتری شود.

وی با بیان اینکه یک عده می‌خواهند شبهه افکنی کنند که شورای نگهبان حزبی و جناحی عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: انتخابات اگر با حضور یک حزب یا یک جناح باشد به ضرر کشور است و شورای نگهبان اینگونه عمل نمی‌کند.

محمدنسب با تاکید بر اینکه مردم به‌دنبال افراد امین هستند، تصریح کرد: انتظار داریم شورای نگهبان افراد شایسته را به ما معرفی کند تا مردم افرادسالم و اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه آمریکا و ترامپ دارند شهید ما را متهم به تروریسم می‌کنند، گفت: تنها کسی که با داعش مبارزه کرد و آنها را شکست داد این شهید و یارانش بودند و دشمن در تلاش است که جای شهید و جلاد را تغییر دهد و باید مواظب بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴