تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۱۱۷۸۲
امام‌جمعه شهرستان جویبار گفت: آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که هیچگاه از خوی اشغالگری خود کوتاه نمی‌آیند زیرا با تصویب پارلمان عراق به خروج آمریکایی‌ها، آن‌ها اصرار به ماندن و اشغالگری دارند.
۰
plusresetminus
آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که خوی اشغالگری دارند/ انتقام سخت، خروج کامل آمریکا از منطقه است
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار گفت: در دو هفته اخیر دو حادثه تلخ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش و سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی که منجر به شهادت رسیدن هموطنان ما شد که با جنگ‌روانی رسانه‌های آمریکایی همراه بود.
 
وی تصریح کرد: مقصر اصلی این حوادث آمریکاست زیرا با توطئه‌های سایبری باعث مختل شدن رادارها هواپیمای اوکراینی شد و در نهایت سپاهیان عزیز ما که فقط 10 ثانیه فرصت داشتند تا در حالت کاملا جنگی از امنیت کشور دفاع کنند شلیک کنند و متأسفانه منجر به شهادت رسیدن عزیزانمان شد که برای همه ما تلخ و ناگوار بود.
 
امام جمعه جویبار بابیان اینکه شییع پیکر سردار شهید سلیمانی ترس و وحشت را به جان آمریکایی‌ها انداخت گفت: تشیع میلیونی سردار سلیمانی و مطالبه ميليون‌ها نفر از مردم به انتقام سخت از عاملان و آمران این حمله تروریستی، آمریکایی‌ها را به ترس و وحشت انداخت.
 
نادعلیزاده خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که هیچگاه از خوی اشغالگری خود کوتاه نمی‌آیند زیرا با تصویب پارلمان عراق به خروج آمریکایی‌ها، آن‌ها اصرار به ماندن و اشغالگری دارند.
 
وی تأکید کرد: انتقام سخت زمانی است که آمریکایی‌ها از منطقه خلیج فارس اخراج شوند و حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط یک سیلی بود.
 
امام‌جمعه جویبار به اقدامات سه کشور اروپایی در برابر برجام واکنش نشان داد و گفت: مسئولین امروز به حرف‌های رهبری رسیدند که نباید به دل به اروپایی‌ها بست زیرا آن‌ها فقط پیاده نظام آمریکا هستند و منافع آمریکایی‌ها برایشان مهم است.
 
نادعلیزاده به اعلام اسامی تأییدصلاحیت‌شدگان از سوی شورای نگهبان اشاره و عنوان کرد: نامزدهایی که رد صلاحیت شدند در صورت اعتراض با داشتن مدارک و مستندات و بدون جوسازی و تخریب چهره شورای نگهبان در چارچوب قانون پیگیر امور خود باشند.  

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴