تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۱۱۷۷۹
امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه ما مدیون خون شهدا به ویژه شهدای نامدار هستیم، گفت: ایران اسلامی در غم و ماتم سردار دل‌ها در تب و تاب است و همچنان جایگاه این شهید در ایران و جهان می‌درخشد.
۰
plusresetminus
سردار سلیمانی مانند نگینی درخشان در جهان می‌درخشد
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری افزود: نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه جزو ارکان استراتژی و کاربردی حفظ نظام اسلام هستند و ملت ما اجازه نمی‌دهد این قدرت توانمند الهی و اسلامی به هیچ وجه تضعیف شود.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: امروز باید با حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، پشت سر ایشان در صف مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و آمریکا قرار بگیریم.

وی با اعلام اینکه ما مدیون خون شهدا به ویژه شهدای نامدار هستیم، گفت: ایران اسلامی در غم و ماتم سردار دل‌ها در تب و تاب است و همچنان جایگاه این شهید در ایران و جهان می‌درخشد.

خطیب جمعه ساری تصریح کرد: شهید سلیمانی اهل حزب و جناح نبود و انقلاب، اسلام، قرآن و آئین الهی حضرت محمد (ص) جزء خط قرمزش بود، خون شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب همچنان زنده است و یک بار دیگر نظام اسلامی ایران زنده شده است.

یوسف‌پور اضافه کرد: حادثه هواپیمای اوکراینی، دل مردم ایران را آزرده کرده است و مسؤولان باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

به گفته امام جمعه موقت ساری؛ احتمال اینکه آمریکا در این سانحه دست داشته باشد وجود دارد و انتظار داریم که حقایق مورد بررسی و به اطلاع مردم برسد، اما آنچه که همه ملت باید به آن توجه داشته باشند این است که این حادثه نباید موجب تضعیف نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شود.

یوسف‌پور با دعوت مردم به تقوای الهی گفت: عافیت طلبی یکی از نشانه‌های مومن است و نعمتی بالاتر از عافیت طلبی از خداوند نیست.

وی با اعلام اینکه در برابر بلا‌ها و ناگواری‌های زندگی انسان باید عافیت بطلبد، تصریح کرد: عافیت در دنیا یعنی عبور عزتمندانه در گرفتاری‌ها است.

امام جمعه موقت ساری گفت: عافیت نیاز به توسل به ائمه اطهار و قرآن کریم دارد که این موضوعات باید در دستور کار مومنان باشد که این عافیت را برای خود و زندگی دنیا و آخرت فراهم کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴