تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۴۱۱۷۷۶
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى آمل گفت: بیش از 300 نفر از آمل برای دریافت دیپلم مهارت شاخه کار و دانش در آزمون استاندارهای مهارتی می‌کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، امیر امیرنیا در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری سی‌امین آزمون ادواری استاندارهای مهارتی شاخه کار و دانش در آمل گفت: بیش از سیصد نفر از آمل و شهرستان های اطراف برای دریافت دیپلم مهارت شاخه کار و دانش در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این آزمون در پنج شهر استان مازندران در حال برگزاری است، عنوان کرد: شهرستان‌های ساری، قائم‌شهر، آمل، نوشهر و بابل این آزمون در دوبخش عملی و تئوری برگزار می شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامى آمل تصریح کرد: این آزمون‌ها در رشته‌های آواز ایرانی، آواز جهانی، تصویرسازی کامپیوتری، تولید چندرسانه‌ای،  چهره‌سازی، طراحی صفحات وب، گرافیک رایانه‌ای، مدیریت و برنامه‌ریزی خانواده، نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، عکاسی دیجیتال، دستیاری طراحی لباس، طراحی بسته‌بندی، تصویربرداری و نگارگری در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: دیروز و امروز این آزمون در مدرسه تیزهوشان همزمان با سراسر کشور برگزار شد که بایداز رئیس مدرسه تیزهوشان و رییس آموزش و پرورش بخاطر همکاری در برگزاری این آزمون تشکر کنم.

امیرنیا با تاکید شرایط این آزمون، خاطرنشان کرد: متقاضیان در این آزمون باید حداقل ٣٢ واحد و حداکثر ٤٤ واحد از دروس برنامه آموزش مهارتی رشته‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را سپری کرده باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما