همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی تمام نقشه‌های آمریکا را در منطقه غرب آسیا نقش بر آب کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام علی کعبی پنجشنبه شب در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم محمد معافی که در روستای برگه شهرستان میاندورود برگزار شد با اشاره به اینکه داعش در طی هشت سال بدست جبهه مقاومت سرکوب شد، اظهار کرد: حزب الله لبنان از یک گروه نظامی محدود تبدیل به یک گروه سیاسی حاکم در معادلات سیاسی لبنان تبدیل شد و گروه‌های مقاومت متعددی در منطقه از جمله حشدالشعبی، زینبیون و فاطمیون و... تشکیل شد.
وی با اشاره به برخی از برکات و دستاورد‌های شهادت سردار سلیمانی، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، در برابر دستاورد و برکات و تأثیرات شهادت حاج قاسم سلیمانی در منطقه سر تعظیم فرود می‌آورم که نشانه برکات عظیم این شهادت است.
همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: حضور باشکوه چندین میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی منشأ قرآنی دارد و خداوند در قرآن می‌فرماید، هرکس مومن باشد و عمل صالح انجام دهد خداوند محبت او را در قلوب بندگانش قرار می‌دهد.
این رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه امروز آمریکا اعتراف کرده است که داعش را به‌وجود آورده است، تصریح کرد: در ابتدای فتنه سوریه جای حق و باطل مشخص نبود و در روزهایی که داعش سوریه را اشغال کرده بود و تنها چند نقطه باقی مانده بود رهبری گفتند که بشار اسد باید بماند و بروید از سوریه دفاع کنید کسی فکر نمی‌کرد که چیزی از سوریه باقی بماند اما با حضور سردار سلیمانی و یارانش فتنه داعش خنثی شد.
وی افزود: رویارویی حاج قاسم با آمریکا دوست داشتنی بود و این طور نبود که از آنها واهمه داشته باشد حتی در منطقه قنیطریه که زیر دید پرنده‌های رژیم صهیونیستی است بدون واهمه حضور داشت که نشان از شجاعت و دلیری این سردار می‌داد.
همرزم سردار سلیمانی با بیان اینکه در عملیات بوکمال که شهید محمد معافی نقش فرمانده را داشت و شهید شد حاج قاسم کمر آمریکا را شکست، اضافه کرد: هدف این عملیات اتصال سوریه به عراق بود، در آن عملیات رزمندگان اسلام از عراق پاکسازی را به سمت مرز سوریه شروع کردند و رزمندگان در سوریه به سمت مرز عراق حرکت کردند.
کعبی گفت: وقتی آمریکا این صحنه را دید نیروهای خود را در مرز «تنف» مستقر کرد تا از وصل شدن تهران به بیرون و مرزهای مقاومت جلوگیری کند اما حاج قاسم دستور دورزدن نیروهای آمریکایی و ادامه مسیر را داد.
وی با اشاره به نحوه شهادت سردار سلیمانی، گفت: چنین سرداری شایسته شهادت به دست شقی‌ترین انسان روی زمین بود و به گفته قرآن سردار از بین ما نرفته است و قطعا باقی مانده خونش جاری است و منجر به بیداری ملت می‌شود و خون سردار زوال آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی را به‌دنبال خواهد داشت.
این رزمنده مدافع حرم در پایان گفت: خون سردار غبار غفلت که روی بعضی از دل‌ها نشسته بود را زدود که حضور میلیونی مردم در تشییع آن شهید گواه آن است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰