تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۱۱۶۸۱
فحاشی‌های ناموسی این روزهای ترامپ نشان می‌دهد که هنوز خاطره تلخ آن یادآوری «ترودو» او را آزار می‌دهد.
۰
plusresetminus
توهین بسیار رکیک ترامپ به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
به گزارش بلاغ، در حالی که مردم ایران با تشییع میلیونی خودشان نشان دادند که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بخشی از تاریخ و هویت این سرزمین پاک و نورانی است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته طی سخنرانی در جمع هوادارانش در «میلواکی» توهینی بسیار زشت به این شهید عارف کرد.
 
رئیس‌جمهور آمریکا که از تبعات شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در هراس است و هنوز تشییع میلیونی و باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی را از یاد نبرده است، دست به دامن الفاظ رکیک شد و با ادبیات سخیف و زشت خود درباره حاج قاسم سلیمانی حرف زد؛ غافل از اینکه این اقدام او نه تنها از عظمت و درستی راه شهید قاسم سلیمانی نمی‌کاهد بلکه اعتقاد دوستداران شهید را محکم‌تر و عزم آنها را برای ادامه راهش جزم‌تر خواهد کرد.

گفتنی است که توهین بسیار رکیک ترامپ به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در شبکه‌های مجازی خشم بسیاری از کاربران ایرانی را برانگیخت.

پدربزرگ ترامپ چه کاره بوده است؟
به گزارش جام‌جم آنلاین، یک سال قبل نخست‌وزیر کانادا هدیه‌ای غافلگیرکننده به رئیس‌جمهور آمریکا داد که اسرار مگوی زندگی خاندان ترامپ را فاش کرد.

«جاستین ترودو» عکسی را به ترامپ نشان داد که در آن ساختمانی متعلق به پدربزرگ ترامپ در کانادا دیده می‌شد که البته این ساختمان یک روسپی‌خانه معروف در این کشور بوده است.

فحاشی‌های ناموسی این روزهای ترامپ نشان می‌دهد که هنوز خاطره تلخ آن یادآوری «ترودو» او را آزار می‌دهد.

بر اساس گزارش رسانه‌های خارجی که پیش از این منتشر شده است، عکس مزبور، مربوط به «رستوران و هتل قطب شمال» است که فردریک ترامپ، پدربزرگ دونالد در سال ۱۸۹۷ آن را در کانادا افتتاح کرد. بلومبرگ و بسیاری از دیگر رسانه‌های آمریکا قبلاً گزارش داده بودند که این مجموعه، در واقع روسپی‌خانه بوده است.

فردریکِ پدربزرگ، زمانی که مجرد بود و در آمریکا به سر می‌برد در زمینه هتل‌داری، رستوران‌داری و مدیریت تعدادی فاحشه‌خانه در مناطق شمال‌غربی آمریکا و غرب کانادا فعالیت می‌کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲