تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۶۴۰
بازیکن تیم فوتبال امید گفت: مردم امروز وقتی بازی را از تلویزیون دیدند لذت بردند اما امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرضا دهقان پس از کسب پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال امید مقابل تیم چین در پاسخ به این سؤال که بازی امروز خوب بود اما شما با بدشانسی به المپیک صعود نکردید نظر شما در رابطه با بازی امروز چیست، اظهار داشت: فکر می‌کنم مردم که از تلویزیون بازی را دیدند همه از دیدن فوتبال لذت بردند خودتان دیدید که واقعاً فوتبال روی بد خودش را به ما نشان داد. با بدشانسی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد جا دارد از همین جا از حمید استیلی و کادر فنی تیم ملی تشکر کنم.
وی افزود: واقعاً شب و روز کادر فنی می‌نشستند، بیدار می‌ماندند و تیم‌ها را آنالیز می‌کردند، همه نکاتی را که لازم بود به ما گوشزد کردند اما خب می‌بینیم وقتی توپ به داخل دروازه نمی‌رود کاری نمی‌توان کرد. واقعاً از استیلی تشکر می‌کنم.
دهقان خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها امروز خیلی تلاش کردند تا این تیم بتواند به المپیک صعود کند اما خب می‌گویم که امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. از همین جا به همه مردم می‌گویم که ما همه تلاش‌مان را کردیم همانطور که استیلی گفت همه تیم تلاش کردیم اما نشد. 
بازیکن تیم فوتبال امید افزود: همه مردم دیدند که تمام بازیکنان تلاش کردند این اتفاق را به قسمت می‌‌سپاریم شاید خواست خدا بود که توپ‌های ما به گل تبدیل نشود امیدوارم در دوره‌های بعدی جواب محبت‌های مردم را بدهیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴