کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آژیر خطر در فلسطین اشغالی به صدا در آمد

26 دی 1398 ساعت 9:50

منابع اسرائیلی از به صدا در آمدن آژیر خطر در چند شهرک صهیونیستی خبر دادند.


به گزارش بلاغ به نقل ازروزنامه یدیعوت آحارونوت در خبری کوتاه از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در چند شهرک صهیونیستی خبر داد.
یدیعوت نوشت: سخنگوی ارتش گفته که در شهرک‌های ناحال عوز، سعد و کفار عزه صدای آژیر (خطر رنگ قرمز) به صدا در آمده اما هنوز جزئیات در دست بررسی است. 
وبگاه خبری «سوا» فلسطین نیز گزارش کرد که «صدای آژیر خطر در شهرک‌های هم‌جوار [شمال] نوار غزه به صدا در آمده و در کنار این آژیر، صدای انفجارهایی هم به گوش رسیده است».
به گزارش سوا، ارتش اشغالگر اسرائیلی صدای آژیر خطر را در شهرک سَعَد و کفار غزه به صدا در آورده و اعلام کرده که مسئله در دست بررسی است. 
وبسایت شبکه «13» تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که چهار موشک از نوار غزه شلیک شده اما کسی آسیب ندیده و خسارتی هم بر جا نگذاشته است. 
شبکه سیزده گفته که در شهرک‌های ناحول عوز، سعد و کفار عزه هم آژیر خطر به صدا در آمده و [سامانه ضدموشکی] گنبد آهنین نیز با دو موشک مقابله کرده و دو موشک نیز در فضای باز سقوط کرده است. 
در هفته جاری ناحال عوز یک بار دیگر نیز شاهد به صدا در آمدن آژیرهای خطر بود. ارتش رژیم صهیونیستی بعد از بررسی مورد قبل اعلام کرده بود که آژیرها به اشتباه فعال شده‌اند. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411633

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411633/آژیر-خطر-فلسطین-اشغالی-صدا-آمد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com