تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۶۲۱
شهردار سورک از ایجاد میدان بجای دوربرگردان در ورودی شهر سورک با موافقت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.
۰
plusresetminus
ایجاد میدان بجای دوربرگردان در ورودی شهر سورک/ جذب بیش از 2 میلیارد اعتبار برای پروژه‌های شهری
حسین طبری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در گذشته برای ایجاد دوربرگردان و تصویب آن، اظهار کرد: مجری طرح دوربرگردان، راهدای و حمل و نقل جاده‌ای است اما چون چسبیده به شهر است باید طوری باشد که آینده شهر را نیز ببینیم و توسعه شهری، بافت تجاری و فضای سبز را هم در نظر بگیریم که با موافقت اداره راهداری و سایر مسئولان قرار شد که این اتفاق به صورت میدان اتفاق بیفتد تا کمترین مشکل در حوزه شهری ایجاد و ورودی شهر یک ساماندهی مناسب انجام شود و به شورا پیشنهاد دادیم که میدان ورودی شهر به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذار شود.

وی بیان کرد: با پیگیری که داشتیم و با حمایت معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران و فرماندار میاندورود اعتبار برای دوربرگردان ورودی شهر تخصیص پیدا کرد و در کنار آن یک اعتبار برای زیرگذر سورک اختصاص یافت تا این معضل را برای شهر سورک برطرف کنیم و همچنین مثل دیگر زیرگذرها مشکل دفع آب نداشته باشد.

شهردار سورک درباره چرایی اجرایی نشدن طرح فضای سبز کنار اداره برق گفت: طرح ایجاد فضای سبز کنار اداره برق را گرفتیم اما چون دورنمای ما ساماندهی ورودی شهر بود اقدامی انجام ندادیم تا دوباره کاری ایجاد نشود.

طبری پیرامون برنامه شهرداری برای دفع آب‌های سطحی کوی شهید آهنگر، تصریح کرد: برای دفع آب‌های سطحی در طرح بازآفرینی شهری با مشارکت سپاه در کوی شهید آهنگری و سطح شهر 600 میلیون تومان اعتبار جذب شد و این کار انجام خواهد شد.

وی افزود: برای زیرسازی، آسفالت و تعریض بلوار گهرباران نزدیک به 500 میلیون تومان و همچنین برای بهبود عبور و مرور شهری مانند پیاده رو سازی و جمع آوری تیربرق حدود 900 میلیون تومان اعتبار مصوب شده است.

طبری با بیان اینکه با سیاست گذاری انجام شده زیباسازی سطح شهر به صورت دائم در حال انجام است تا یک شهر زیبا داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در این شرایط مالی تعریض‌ها همچنان در حال انجام است و با استادکارانی که خودمان داریم با کمترین هزینه در حال انجام هستیم و چون کارگاه تولیدی مصنوعات بتنی داریم و در تولید آن خودکفا هستیم بجای پیمانکار از استادکار شهر خود با هزینه کم کارها را پیش می‌بریم.

وی درباره وضعیت دریافتی نیروهای شرکتی بیان کرد: نیروهای شرکتی طبق صحبتی که با پیمانکار شد تا پایان آبان ماه حقوق خود را دریافت کردند و یک ماه حقوق معوق دارند که اعلام کردند بزودی پرداخت خواهد شد.

شهردار سورک با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی شهرداری در برنامه های دعوی حقوقی برای پرونده ها و مطالبات شهرداری انجام شد، گفت: درخصوص پرونده زمین کنار دریا، نکاچوب و زمین کنار پلیس راه و همچنین برای ضبط پل عابر و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر اقامه دعوا کرده‌ایم که بزودی تکلیف آنها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴