با حضور بنیانگذار بنیاد قلم‌چی؛

کتابخانه روستایی دارابکلا میاندورود افتتاح شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۶۱۹
کتابخانه عمومی دارابکلا که با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی احداث شد با حضور مدیرعامل این بنیاد و مسئولان به بهره‌برداری رسید.
۰
plusresetminus
کتابخانه روستایی دارابکلا میاندورود افتتاح شد
به گزارش بلاغ، کتابخانه عمومی دارابکلا با حضور کاظم قلم‌چی بنیان‌گذار و مدیرعامل بنیاد قلم‌چی و آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، فرماندار، امام جمعه، رئیس کتابخانه‌های عمومی، رئیس شورای شهرستان و دیگر مسئولان میاندورود به بهره برداری رسید.

محمد طالبی رئیس کتابخانه‌های عمومی میاندورود دراین باره، اظهار کرد: کتابخانه عمومی قلم چی دارابکلا در دو طبقه و با زیربنای 260 مترمربع احداث شده که از این پس در یک شیفت به ارائه خدمات مطالعاتی و فرهنگی به مردم شریف این روستا می‌پردازد.

کاظم قلم‌چی در آئین افتتاحیه این کتابخانه، بیان کرد: از آنجایی که اهمیت علم و دانش را با همه وجود در زندگی خود درک کرده‌ام، برای رشد و توسعه علمی و فرهنگی کشور در بنیاد قلم‌چی، تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم شرایط تحصیل، علم آموزی و پیشرفت را برای همه، به‌ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار به خوبی فراهم آوریم.



آرزو ولی‌پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با قدردانی از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و کمک‌های مادی و معنوی اهالی، خیرین، شورا و دهیاری این روستا و مسئولین شهرستان میاندورود برای افتتاح این کتابخانه، تشکر کرد و گفت: با افتتاح این پروژه، هشت باب کتابخانه عمومی با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی طی سه سال گذشته در روستاهای مازندران به بهره برداری رسیده است که با اراده مصممی که در وی دیده‌ایم حتما این روند ادامه خواهد داشت.

ولی‌پور با بیان اینکه مردم فهیم روستای دارابکلا با پیشینه فرهنگی‌ای که از آنها سراغ داریم، حتما قدر این فرصت بزرگ ایجاد شده را خواهند دانست، خاطرنشان کرد: یک کتابخانه روستایی باید کانون وحدت و همدلی و مهربانی باشد و امیدواریم این کتابخانه‌ها هیچ‌وقت خلوت نباشد و همیشه فرزندان با استعداد این مناطق در آن به حال مطالعه و فعالیت‌های فرهنگی مشغول باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴