رئیس اداره مخابرات فریدونکنار مطرح کرد

چالش سرقت سریالی ابزارهای مخابراتی در فریدونکنار

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۱۱۶۱۳
رئیس اداره مخابرات فریدونکنار از ایجاد چالش سرقت سریالی ابزارهای مخابراتی در این شهرستان خبر داد و گفت: از نیروی انتظامی خواهشمندیم در پیگیری و جلوگیری از اینگونه سرقت‌ها بیشتر از گذشته تلاش کنند.
۰
plusresetminus
چالش سرقت سریالی ابزارهای مخابراتی در فریدونکنار
ایوب عباسی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از سرقت سریالی کابل‌ها و ابزارهای مخابراتی در فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته در روستای نوایی‌محله، کافو(جعبه تقسیم میانی شبکه) مورد سرقت و تخریب واقع شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در بررسی به‌عمل آمده از خطوط شبکه متوجه شدیم یکی از کافوها در روستای ازباران توسط سارقین به سرقت رفته است.

رئیس اداره مخابرات فریدونکنار تصریح کرد: یکی دیگر از این سرقت‌ها در رو به روی مصلی و نزدیک شهر بابلسر رخ داده که این سرقت ها حدود ۸۰ میلیون تومان خسارت به مخابرات وارد می‌کند.

عباسی فیروزجایی تاکید کرد: از نیروی انتظامی خواهشمندیم در پیگیری و جلوگیری از اینگونه سرقت‌ها بیشتر از گذشته تلاش کنند چراکه این موضوع هزینه بسیار گزافی به مخابرات وارد کرده و همچنین قطع ارتباط و مشکلات زیادی برای مشترکین به‌دنبال دارد.

فریدونکنار دارای بیش از ۳۰ هزار مشترک تلفن ثابت، یک مرکز شهری و ۷ مرکز روستایی بوده و ضریب نفوذ اینترنت در این شهرستان حدود ۵۰ درصد است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما