تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۱۱۶۰۶
مسئول بسیج سازندگی سوادکوه از یاری‌رسانی گروه‌های جهادی به روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
کمک‌رسانی گروه‌های بسیج سازندگی به روستاهای محروم سوادکوه
حسین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: امسال جهادگران بسیجی سوادکوه در 12 گروه‌ جهادی طرح اعتلای منطقه هدف را در روستاهای محروم بخش کسلیان این شهرستان اجرا می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: با حضور جهادگران بسیجی از اقشار مختلف اعم از محلات، دانش آموزی، دانشجویی، مهندسین، کشاورزی، دانشجویی و جامعه پزشکی برگزار می شود، گروه جهادی به صورت شبانه روز در مناطق محروم مستقر می‌شوند.
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه ادامه داد: در این مدت جهادگران بسیجی در عرصه‌های عمران و آبادانی، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی، اجتماعی و همچنین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی نیز فعالیت می‌کنند.
 
بابایی با اشاره به اشتغال‌زایی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان ماموریت دوم بسیج سازندگی افزود: برای تحقق  شعار سال گذشته حدود  یک میلیارد و یکصد میلیون ریال به افراد دارای طرح تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده و شغل نیز در این شهرستان ایجاد شد.
 
وی با اشاره به ساخت خانه محروم در شهرستان سوادکوه اظهار کرد:سوادکوه 12 واحد خانه محروم را در حال ساخت دارد که 4 واحد خانه تحویل و 8 واحد در حال ساخت است که خیرین می‌توانند در تکمیل این واحدها به ما یاری رسانند.
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه در پایان گفت: در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی و محروم سال گذشته نیز بسیج سازندگی 11 گروه جهادی متشکل از جهادگر بسیجی در عرصه‌های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، سبک زندگی اسلامی به روستاهای اعزام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴