تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۵۸۵
سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه سفر به کرمان در منزل شهید امیر مرادی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی و همچنین یکی از جان‌باختگان مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی حضور یافت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیدمحمود علوی در منزل شهید امیر مرادی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در کرمان اظهار داشت: به محض برگشتن به تهران مجددا پیگیر قرار گرفتن جان باختگان حادثه مراسم تشییع شهید سلیمانی در کرمان خواهم شد.
وزیر اطلاعات عنوان کرد: این کار به تنهایی توسط بنیاد شهید با توجه به قوانین بنیاد، امکانپذیر نیست و از طریق مقام معظم رهبری موضوع را پیگیری خواهم کرد.
وی با تسلیت به خانواده امیر مرادی نخبه کرمانی و از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی برای پدر، مادر و بستگان این نخبه علمی از درگاه خداوند متعال طلب صبر کرد و گفت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به محض اطلاع از اصابت موشک به هواپیمای مسافربری بر بیان واقعیت به مردم تصریح کردند.
علوی بر بررسی‌های تکمیلی سانحه هوایی تاکید کرد.
همچنین وزیر اطلاعات در منزل رشیدی یکی از جان‌باختگان مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی نیز حضور یافت و با خانواده وی ابراز همدردی کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴