تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۵۷۴
دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در شرایط کنونی باید آرایش جنگی داشته باشیم و نباید اجازه بدهیم که یک واحد تولیدی به دلیل رفتار اشتباه یک شعبه بانک یا ممیز مالیاتی تعطیل شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمیثم زالی  در جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به اختیارات کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع اظهار کرد: این کارگروه براساس قانون مصوبه اش در حکم قانون است و عدم اجرای مصوبات کارگروه خط قرمز آن است.
وی ادامه داد: حفظ تولید مورد تاکید همه مقامات کشور است و باید به هر قیمتی تولید را در کشور حفظ کنیم، تصمیم گیری بدون مشورت با تولیدکنندگان ابتر است.
دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید افزود: در شرایط کنونی باید آرایش جنگی داشته باشیم و نباید اجازه بدهیم که یک واحد تولیدی به دلیل رفتار اشتباه یک شعبه بانک یا ممیز مالیاتی تعطیل شود.
زالی با اشاره به بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان اظهار کرد: به دنبال این هستیم که بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان با درصد سود مشخص به صورت ریالی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: ایجاد سه‌شنبه‌های اقتصادی و دادن کارت ملاقات با استاندار به تولیدکنندگان در استان از جمله اقدامات قابل تقدیر است.
دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: امکان ابلاغ مصوبه‌ها را به بانک‌ها براساس قانون داریم، اما به دنبال این هستیم که ابلاغ این مصوبات از مسیر شورای پول و اعتبار صورت بگیرد و نباید شاهد طولانی شدن روند ابلاغ این مصوبات باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما