کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس‌جمهور دهه فجر به اصفهان می‌آید

25 دی 1398 ساعت 13:40

معاون عمرانی استاندار اصفهان از حضور رئیس‌جمهور در اصفهان در ایام‌الله دهه‌فجر برای بهره‌برداری از چند پروژه خبرداد.


به گزارش بلاغ به نقل ازعباس رضایی  در جلسه شورای اداری استان اصفهان با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و جان باختن تعدادی از عاشقان ولایت و شهادت در کرمان و شهادت هم‌وطنان در هواپیمای بوئینگ اظهار داشت: وجود بعضی افراد منشأ اثر است و فقدان سردار سلیمانی غم بزرگی در دل ملت گذاشت؛ تاثیرگذاری او در منطقه باعث شد که چهره او به یک چهره عدالت‌خواه، آزادی‌خواه و معتدل تبدیل شود و این عزت در میان مردم تنها به دلیل اخلاص عمل آن شهید بود و مزد خلوص و خدمات ایشان با هیچ مسئله‌ای به جز شهادت جبران‌پذیر نبود.
استاندار اصفهان اظهار کرد: ضمن ابراز همدردی و همدلی با بازماندگان این حادثه نباید یک خطای انسانی را تبدیل به فاجعه کنیم؛ البته ما از زمان اعلام این خبر گله‌مند هستیم ولی باید گفت که سپاهیان عزیز در همه زمان برای دفاع از کشور و مردم شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند و نمی‌توان قاسم سلیمانی‌ها، خرازی‌ها، کاظمی‌ها و... را که عضو سپاه پاسداران بودند از یاد برد و با یک خطا نمی‌توان منکر زحمات عزیزان سپاهی شد.
وی بیان کرد: بعضی از مسؤولان کمتر با رسانه‌ها ارتباط دارند که این‌کار درست نیست و همه ما باید اقدامات و مشکلات را با صداقت با مردم درمیان بگذاریم.
رضایی به مدیران و مسئولان حاضر تأکید کرد: مدیران حتما یک روز در هفته را به امور مردم و حل مشکلات آن‌ها اختصاص دهند همان‌طور که می‌دانید ما هم روزهای یکشنبه در استانداری میزبان مردم و فعالان اقتصادی هستیم.
استاندار اصفهان با بیان لزوم اعتماد به جوانان گفت: ضمن احترام به همه مدیران، جامعه مدیریتی ما به سمت پیر شدن می‌رود به همین دلیل باید از جوانان در هر سمتی استفاده شود تا برای آینده اماده شوند؛ من یک گروه ۶۰ نفری تحت عنوان مشاورین جوان انتخاب کردم که اعضای این گروه متعلق به همه جناح‌ها هستند و این گروه کمیته‌های مختلف تشکیل داده‌اند؛ ما از دبیر این کمیته‌ها برای شرکت در جلسات دعوت کرده و از راهنمایی‌های این جوانان بهره‌مند می‌شویم؛ حتی می‌توان از طریق گروه‌های فضای مجازی با این گروه‌ها ارتباط گرفت.
حضور رئیس‌جمهور در اصفهان
حجت‌اله غلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: با استفاده از پتانسیل‌های استانی، تبصره‌های خاص بودجه و تعامل و همکاری با دستگاه‌های مختلف توانستیم با وضعیت‌های موجود پروژه‌های خوبی داشته باشیم؛ یکی از این پروژه‌های مهم مسأله قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران است که سال‌ها متوقف شده بود و با پیگیری‌های انجام شده توانستیم 9.6 میلیارد یوآنی را که در این شرایط تحریمی متوقف کرده بودند آزاد کنیم.
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: ادامه داد: همچنین دوخطه کردن راه‌آهن اصفهان-یزد از دیگر پروژه‌های مهم در دست است که با این‌کار میزان بار جابه‌جا شده و سرعت حمل‌ونقل افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: سال گذشته در آخرین روزهای بودجه با بحران روبه‌رو شدیم و توانستیم با تشکیل جلساتی به دستور استاندار تمام اعتبارات را جذب کنیم.
غلامی همچنین تاکید کرد: برخی از شهر ها با داشتن یک پنجم جمعیت اصفهان بودجه برابری گرفتند و استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و شیراز نیز اعتبار ١.۵ برابری نسبت به اعتبار استان اصفهان را دارا هستند.
معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: در پایان صحبت‌های خود از حضور رئیس‌جمهور در دهه فجر در اصفهان و افتتاح چندین پروژه به دست او خبر داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411570

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411570/رییس-جمهور-دهه-فجر-اصفهان-می-آید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com