کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

المپیک زمستانی جوانان ۲۰۲۰ |نتیجه نمایندگان ایران در رقابت‌های اسکی کوهستان و آلپاین

25 دی 1398 ساعت 12:10

در رقابت‌های اسکی کوهستان تیمی، رکسانا ساوه شمشکی به همراه دو اسکی باز کانادایی و یک اسکی باز نروژی در یک تیم حضور یافت که در پایان این تیم در جایگاه دهم قرار گرفتند.


به گزارش بلاغ به نقل ازدر روز پنجم بازی‌های المپیک زمستانی جوانان به میزبانی لوزان سوئیس و در رقابت‌های اسکی آلپاین پسران در رشته مارپیچ کوچک، رهام صبا ملی پوش ایران موفق به پایان مسیر مسابقه خود نشد. در پایان این مسابقه از میان ٧٧ اسکی باز ۴۰ نفر موفق به پایان رقابت خود شدند و در پایان نمایندگان سوئد، سوئیس و ایتالیا به ترتیب صاحب مدالهای طلا، نقره و برنز شدند. 
در بخش دختران نیز رقابت‌های مارپیچ کوچک با حضور ٧٨ اسکی باز برگزار شد و آرتمیس حسینی ملی پوش اسکی جوانان ایران مانند ۴۰ اسکی باز دیگر موفق به اتمام مسابقه خود نشد. در این مسابقه ٧٨ اسکی باز در خط شروع حضور داشتند و ٣٧ نفر موفق به اتمام دو مانش مسابقه خود شدند. در این مسابقه اسکی بازی از سوئد به مدال طلا رسید، نماینده سوئیس مدال نقره را به گردن آویخت و اسکی باز کشور آلمان مدال برنز را کسب کرد.
همچنین در رقابت‌های اسکی کوهستان تیمی، رکسانا ساوه شمشکی به همراه دو اسکی باز کانادایی و یک اسکی باز نروژی در یک تیم حضور یافت که در پایان این تیم در جایگاه دهم قرار گرفتند.
علی کلهر دیگر اسکی باز ایران نیز به دلیل انصراف هم تیمی خود از کشور کره جنوبی، نتوانست در این مسابقه شرکت کند.
در پایان این مسابقه تیم‌های سوئیس، فرانسه و اسپانیا به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411561

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411561/المپیک-زمستانی-جوانان-۲۰۲۰-نتیجه-نمایندگان-ایران-رقابت-های-اسکی-کوهستان-آلپاین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com