معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه نام سردار سلیمانی لرزه بر تن دشمن می‎انداخت، گفت: شهید سلیمانی عراق را چنگال آمریکا بیرون کشید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‎الاسلام هادی صادقی امشب در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم با مستضعفان متواضع و مهربان و با دشمنان سرسخت بود، وقتی از دستان رهبر معظم انقلاب مدال ذوالفقار را دریافت کرد سر خود را پایین انداخت و کسی را نگه نمی‎کرد تا مبادا نگاه‎های دیگران او را از مسیرش دور کند و از مسیر سربازی و بندگی خداوند خارج شود.
تمام عمر حاج قاسم در راه مجاهدت صرف شد
وی با اشاره به اینکه تمام عمر سردار سلیمانی در راه مجاهدت صرف شد، تصریح کرد: سردار سلیمانی 40 سال سربازی کرد و جان عزیز خود را در کف دست‌گرفت و در تمام جبهه‎ها و در خط مقدم حرکت کرد تا به شهادت رسید.
معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه مواضع سردارسلیمانی هیچ‎گاه مخالف و یا ذره‎ای متفاوت با ولی‎فقیه نبود،گفت: ولایتمداری از ویژگی‎های برجسته سردار سلیمانی بود، او فردی ولایی بود و مانند برخی افراد نبود که پس از امام راحل دچار انشقاق شدند.
صادقی به حضور سردار سلیمانی در میدان مبارزه با اسرائیل اشاره کرد و افزود: اسرائیل در جنگ 33 روزه لبنان با تمام توان به میدان آمد و سردار سلیمانی در کنار حزب‎الله با مدد الهی اقداماتی را انجام دادند که به شکست مفتضحانه اسرائیل منجر شد.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی هیچ کدام از پیروزی‎های میدان جنگ را به خود نسبت نداد، یادآور شد: وقتی ولی‎فقیه فرمودند «بشار اسد» باید در میدان جنگ بماند سردار سلیمانی این فرموده رهبری را پذیرفت این در حالی بود که بسیاری افراد اسد را رفتنی می‎دانستند.
سردار سلیمانی توطئه‌های آمریکا و اسرائیل را شکست داد
معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به اینکه نام سردار سلیمانی لرزه بر تن دشمن می‎انداخت و معادلات دشمن را به هم می‎زد، بیان کرد: ایجاد داعش تنها یکی از توطئه‎های آمریکا بود، سردار سلیمانی تمام توطئه‎های آمریکا، اسرائیل و اذنابشان را با شکست مواجه کرد.
صادقی با بیان اینکه شهید سلیمانی در عراق عرصه را بر آمریکا تنگ کرد و این کشور را از چنگال آمریکا بیرون کشید، خاطرنشان کرد: مابقی مأموریت حاج قاسم پس از شهادتش انجام خواهد شد.
وی تصویب خروج آمریکایی‎ها از عراق در پارلمان این کشور را از اثرات خون مطهر سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار سلیمانی استراتژی‎های جنگی و راهبردهای نظامی را به نیروهای مقاومت آموخت و مستشاران نظامی به حمایت از آنها رفتند و در نتیجه این اقدامات، وضعیت اسرائیل امروز به جایی رسید که دیگر آرزوی نیل تا فرات را در خواب هم نمی‎بیند.
معاون فرهنگی قوه قضاییه تأکید کرد: اگر همه مسؤولان در مسیر خداوند جهاد کنند خداوند نیز مسیر هدایت را باز می‎کند.
صادقی با بیان اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی آمریکا مجبور به خروج از عراق خواهد شد، بیان کرد: دشمن آفت و فساد زیادی  دارد و ضرباتی هم به ما وارد کرده اما هیچ‎گاه به اهداف شوم خود دست نمی‎یابد.
وی با بیان اینکه امام راحل پس از آزادسازی خرمشهر فرمودند خرمشهر را خدا آزادکرد، خاطرنشان‌کرد: اگر امروز سپاه «عین‎الاسد» را هدف قرار می‎دهد این دستاورد جز با لطف خداوند و مجاهدت جهادی حاصل نشده است.
معاون فرهنگی قوه قضاییه تأکید کرد: ما سردارسلیمانی را ادامه‎دهنده راه سردارشهید تهرانی‎مقدم می‎دانیم و به مسؤولان و سپاه پاسداران توصیه می‎کنیم راه سردار سلیمانی را ادامه دهند و پیروزی‎ها را از آنِ خداوند بدانند.
صادقی با طرح این پرسش که برای تداوم راه سردار سلیمانی چه باید کرد، خاطرنشان کرد: هر کسی در هر نقطه و جایگاهی جهادی کار کند و در حل مسائل مردم پرتلاش باشد در این صورت خداوند راه را برای آنها باز می‎کند.
وی خاطرنشان کرد: مردم هم وظیفه دارند با بصیرت عمل کنند و در انتخاب‎ها بیشتر دقت کنند و از عمق جان کسانی را انتخاب کنند که انقلابی بوده و تفکر جهادی داشته باشند و به وعده‎های صادق الهی معتقد باشند.
معاون فرهنگی قوه قضاییه به مردم توصیه کرد با نگاه باز و توجه به اصول و ارزش‎های الهی و با روحیه جهادی افراد را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند و تأکید کرد: اگر مردم در انتخابات‎ها افراد ضعیف را انتخاب کنند دود آن در چشم آنها می‎رود.
صادقی با بیان اینکه 90 درصد امکانات و جریانات و بودجه در دستان دولت است، متذکر شد: مردم باید مواظب باشند فریب هیاهوها را نخورند، بودجه دستگاه‎های فرهنگی چهار دهم درصد است و آیا این میزان، 99.5 درصد بودجه را اسیر خود کرده است؟
مردم فریب هیاهوهای انتخاباتی را نخورند
وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم هیاهوهای تبلیغاتی ما را فریب دهد، باید با چشمان باز و با بصیرت انتخاب کنیم.
معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه در روزهای اخیر حوادث تلخ و شیرین را تجریه کردیم، بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس اولین حادثه تلخ بود که در جمعه وحشتناک رخ داد و در تاریخ ماندگار شد اما گام اول مقاومت با شهادت سردار سلیمانی به کمال رسید.
صادقی با بیان اینکه خروش مردم ایران و جهان و وحدت بین امت‎های اسلامی و مصوبات مجلس عراق، ایران و دولت پس از شهادت سردار سلیمانی از اتفاقات شیرین بود، ابراز کرد: همه این اتفاقات شیرین تازه شروع کار است، حادثه شیرین دیگر حمله موشکی به پایگاه «عین‎الاسد» بود که سیلی بزرگ به آمریکا و حادثه شیرینی بود.
وی گفت: حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ از دیگر اتفاقات تلخ این روزها بود که موجب شهادت جمعی از هموطنان ما شد و علل آن در حال بررسی است.
معاون فرهنگی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: نمونه‎های این اتفاقات در دوران جنگ تحمیلی هم رخ می‎داد، امروز هم در دوران جنگ قرار داریم، هدفم رفع تقصیر نیست اما بروز این اتفاقات در دوران جنگ ممکن است.
صادقی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح مسؤول پیگیری این حادثه است و بررسی‎ها برای شناسایی مقصرین در دست انجام است و تاکنون چندین نفر هم بازداشت شدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴