کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا مازندران اعلام کرد

ارسال کمک‌های سپاه کربلا به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان/ پایگاه‌های مقاومت آماده دریافت کمک‌های مردمی

24 دی 1398 ساعت 16:36

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه سپاه کربلا از چند روز پیش خود را آماده کمک به مردم سیل زده کرده بود، افزود:‌ تا چندروز آینده اقلام و اجناس مردم سیل زده از سپاه کربلا به سیستان وبلوچستان ارسال می‌شود.


به گزارش بلاغ، سردار محمد حسین بابایی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان گفت:‌وظیفه همه ما بویژه نیروهای جهادی آن است که به کمک مردم سیل زده برویم.

وی با اشاره به اینکه سپاه کربلا از چند روز پیش خود را آماده کمک به مردم سیل زده کرده بود، افزود:‌ تا چندروز آینده اقلام و اجناس مردم سیل زده از سپاه کربلا به سیستان وبلوچستان ارسال خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه در تمامی شهرستان ها مازندران و در سطح رده ها و پایگاه های مقاومت فراخوان برای کمک به مردم سیل زده داده میشود، ادامه داد:‌نیازمندی های مردم  سیل زده از طریق سپاه شهرستان ها اعلام خواهد شد وهمان طور که مردم عزیز در قضیه زلزله سرپل ذهاب  و سیل اوایل سال جاری خوب درخشیدند و علاوه بر برطرف کردن  نیازهای داخل استان به استان های دیگر هم کمک رسانی انجام دادند امروز نیز مردم به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک خواهندکردند.

بابایی با ابزار امیدواری از اینکه بتوان قبل از رسیدن سال جدید مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را حل کنیم،بیان کرد:‌ طبیعتا به دلیل بعد مسافت، برنامه ریزی های دقیقی برای اعزام نیروهای جهادی و متخصص با قرارگاه سپاه قدس و سپاه سلمان استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 411529

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411529/ارسال-کمک-های-سپاه-کربلا-سیل-زدگان-سیستان-بلوچستان-پایگاه-های-مقاومت-آماده-دریافت-مردمی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com