تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۵۰۸
حرکت میدانی و جهادی مجموعه فرهنگی عاشوراییان در بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی با برپایی ایستگاه فرهنگی در یکی از میدان‌ها اصلی شهر اصفهان، اجرا شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمجموعه عاشوراییان پس از حضور در تشییع باشکوه علمداران جبهه مقاومت در تهران؛ هم‌زمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) برای ادای دین به شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش ایستگاه فرهنگی را برپا کرد.

راه‌اندازی کمپین «نبرد با آمریکا»، ثبت‌نام نمادین برای نبرد، گرفتن عکس یادگاری و انتشار آن با هشتگ «انتقام سخت» در فضای مجازی، تریبون آزاد و گفت‌وگو با مردم و پخش صحبت‌های آنان در نمایشگرها، «پخش زنده اخبار» مرتبط تلویزیونی و اجرای «سرودهایی در وصف حاج قاسم سلیمانی» با همکاری گروه سرود «مولا» و «آوای مهر طاها» به‌صورت نمایشی در خیابان و همراهی جمعیت مردمی از ویژه‌برنامه‌های عاشوراییان در این ایستگاه فرهنگی بوده است.

این ایستگاه فرهنگی با ایجاد فضای بصری از عکس‌های سردار سلیمانی در میدان احمدآباد اصفهان و با حضور اعضای فعال فرهنگی مجموعه عاشوراییان از روز 17 دی‌ماه جاری تا 21 دی‌ماه از ساعت 10 الی 14 و 17 الی 22 دایر و پخش نماهنگ‌هایی با محتوای محور مقاومت جهت ایجاد فضایی حماسی، توزیع دم‌نوش و پوسترهایی با عنوان «سردار آسمانی» در میان مردم از دیگر فعالیت‌های این ایستگاه پرداخته بود.















بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴