تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۹۹
مسئولان ارشد حزب لیکود می‌گویند در صورتی که شانس تصویب شدن درخواست مصونیت قضائی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی کم باشد، وی این درخواست را پس می‌گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبعد از تلاش مشاور حقوقی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) برای تشکیل کمیته بررسی درخواست مصونیت قضائی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم، اکنون گفته می‌شود احتمال پس گرفتن این درخواست وجود دارد.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه گزارش داد نتانیاهو قصد دارد در صورت مواجه شدن با شانس بسیار پایین تایید شدن درخواست مصونیت قضائی خود در کنست، این درخواست را پس بگیرد.
به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از این گزارش، مسئولان ارشد حزب لیکود می‌گویند نتانیاهو خود را برای پس گرفتن درخواست مصونیت آماده می‌کند زیرا نمی‌خواهد به حزب رقیب خود یعنی «آبی و سفید»، فرصت به دست آوردن پیروزی در برابر خود را بدهد.
دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اما بدون ارائه توضیحات بیشتر، گزارش شبکه ۱۲ را تکذیب کرد.
پیشتر در روز دوشنبه، نمایندگان کنست به ایجاد کمیته پارلمانی برای بررسی درخواست مصونیت نتانیاهو رای مثبت دادند، کمیته‌ای که به زعم بسیاری از رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست، درخواست نتانیاهو را رد می‌کند.
به نوشته تایمز اسرائیل، از سوی دیگر دستیاران نتانیاهو می‌گویند «یولی ادلستاین» رئیس کنست و هم‌حزبی نتانیاهو، «از پشت به او خنجر زده» و اجازه داده است که روند تشکیل کمیته برای بررسی درخواست مصونیت قبل از انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی پیش برود».
«آویخای مندلبیت» دادستان کل رژیم صهیونیستی چند ماه پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که نتانیاهو رسما به تقلب، دریافت رشوه و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم شده است. پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده درخصوص فساد دولتی و مالی علیه نخست وزیر خود تشکیل داده و طی یک سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴