تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۹۴
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دستور رهبر انقلاب از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید خواهیم کرد و روند خدمات‌رسانی را ارزیابی می کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی لاریجانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: اولویت اول ما در سفر به سیستان و بلوچستان بررسی وضعیت سیل و بعد بررسی مسائل زیربنایی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به دستور رهبر انقلاب مبنی بر رسیدگی فوری به مردم سیلزده از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید خواهیم کرد و روند خدمات رسانی را ارزیابی می کنیم.
وی ادامه داد: باید امکانات و اقلام امدادی اولیه را به مردم رساند و بعد آسیب هایی که به مردم در بخش های مختلف زیربنایی از جمله مسکن و کشاورزی و راه وارد شده را بررسی و برآورد کرد.
لاریجانی گفت: در این سفر تمام تمرکز ما بر روی مناطق سیل زده خواهد بود و در فرصت دیگری به مباحث دیگر استان از جمله راه آهن، بزرگراه، پرداخته و برنامه ریزی خواهیم کرد چرا که مردم سیستان و بوچستان نیازمند توسعه هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲