تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۹۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از شخصیت‌های کم‌نظیر این مملکت بود که با خودسازی و خودشناسی از مقربان درگاه الهی شد و خدا نیز محبت وی را در دل مردم نهاد و بدین ترتیب لقب سردار دل‌ها را به خود اختصاص داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازهمزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها و درگذشت جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی به‌ویژه حجت‌الاسلام محمدعلی شمسی جمعی مرکز آموزش 05 کرمان با حضور حجت‌الاسلام عارفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جمع کارکنان منطقه جنوب‌شرق ارتش به میزبانی مرکز آموزش 05 کرمان برگزار شد.
عارفی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تقارن آن با شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و درگذشت جمعی از هموطنان ما در مراسم تشییع سردار به ویژه حجت‌الاسلام محمد علی شمسی جمعی این مرکز و همچنین سانحه هوایی بویینگ 752، برای این جانباختگان آرزوی مغفرت و علو درجات را مسئلت کرد.
وی در ادامه با اشاره به آیه "کل من علیها فان..." همه چیز را رو به نابودی و اتمام دانست و تنها ذات اقدس الهی را ابدی قلمداد کرد و افزود: سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از شخصیت‌های کم‌نظیر این مملکت بود که با خودسازی و خودشناسی از مقربان درگاه الهی شد و خدا نیز محبت وی را در دل مردم نهاد و بدین ترتیب لقب سردار دل‌ها را به خود اختصاص داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: آمریکا با شهادت حاج‌قاسم در واقع شکست خود را با دستان خود امضا و تایید کرد چرا که این شهید والا مقام عاشق شهادت بود و به آرزویش رسید.
عارفی با بیان جمله‌ای از حاج قاسم که گفته بود، بعضی اوقات انسان شهادتش مفید تر از بودنش است، اتحاد جهان اسلام را ماحصل ترور این سردار سرافراز اسلام معرفی کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما