تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۸۴
قهرمان وزن 79 کیلوگرم مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی گفت: بعد از اتفاقاتی که در عدم حضورم در مسابقات امیدهای جهان رخ داد، بار روانی زیادی را تحمل کردم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی سوادکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که در عدم حضورم در مسابقات امیدهای جهان رخ داد بار روانی زیادی را تحمل کردم و دنبال راهی برای اثبات خودم بودم.
وی ادامه داد: کار بسیار سختی داشتم و مسیر دشواری پیش رویم بود، اما انگیزه زیادی برای اثبات خودم داشتم و خوشحالم که با کسب مدال طلا مزد زحمات خودم و مربیانم را گرفتم.
دارنده مدال طلای وزن 79 کیلوگرم جام تختی درباره برنامه‌اش برای ادامه کار گفت: با توجه به دستور کادرفنی مبنی به لزوم حضور تمام مدعیان در جام تختی من هم اطاعت کردم و فکر می‌کنم تیم آسیایی قرار است از این مسابقات انتخاب شود. در هر صورت من سرباز تیم ملی و تابع کادر فنی هستم.
سوادکوهی خاطر نشان کرد: حریفان خوبی در این مسابقات داشتم و تلاش کردم بهترین نتیجه را کسب کنم. امیدوارم توانسته باشم نظر مثبت کادرفنی را جلب کرده باشم و بتوانم در رقابت‌های پیش رو ملی‌پوش ایران در مسابقات باشم.
وی در پاسخ آبه این سوال که آیا برنامه‌ای برای حضور در وزن 74 کیلوگرم که المپیکی است ندارد، گفت: پوشیدن دوبنده تیم ملی آرزوی هر ورزشکاری است و البته سال آینده بازی‌های المپیک را در پیش داریم و اگر کادرفنی صلاح بداند مشکلی برای حضور در وزن 74 کیلوگرم ندارم. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰