کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوادکوهی: بار روانی زیادی را در این مدت تحمل کردم / دنبال اثبات خودم بودم

24 دی 1398 ساعت 9:50

قهرمان وزن 79 کیلوگرم مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی گفت: بعد از اتفاقاتی که در عدم حضورم در مسابقات امیدهای جهان رخ داد، بار روانی زیادی را تحمل کردم.


به گزارش بلاغ به نقل ازعلی سوادکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که در عدم حضورم در مسابقات امیدهای جهان رخ داد بار روانی زیادی را تحمل کردم و دنبال راهی برای اثبات خودم بودم.
وی ادامه داد: کار بسیار سختی داشتم و مسیر دشواری پیش رویم بود، اما انگیزه زیادی برای اثبات خودم داشتم و خوشحالم که با کسب مدال طلا مزد زحمات خودم و مربیانم را گرفتم.
دارنده مدال طلای وزن 79 کیلوگرم جام تختی درباره برنامه‌اش برای ادامه کار گفت: با توجه به دستور کادرفنی مبنی به لزوم حضور تمام مدعیان در جام تختی من هم اطاعت کردم و فکر می‌کنم تیم آسیایی قرار است از این مسابقات انتخاب شود. در هر صورت من سرباز تیم ملی و تابع کادر فنی هستم.
سوادکوهی خاطر نشان کرد: حریفان خوبی در این مسابقات داشتم و تلاش کردم بهترین نتیجه را کسب کنم. امیدوارم توانسته باشم نظر مثبت کادرفنی را جلب کرده باشم و بتوانم در رقابت‌های پیش رو ملی‌پوش ایران در مسابقات باشم.
وی در پاسخ آبه این سوال که آیا برنامه‌ای برای حضور در وزن 74 کیلوگرم که المپیکی است ندارد، گفت: پوشیدن دوبنده تیم ملی آرزوی هر ورزشکاری است و البته سال آینده بازی‌های المپیک را در پیش داریم و اگر کادرفنی صلاح بداند مشکلی برای حضور در وزن 74 کیلوگرم ندارم. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411484

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411484/سوادکوهی-بار-روانی-زیادی-این-مدت-تحمل-کردم-دنبال-اثبات-خودم-بودم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com