تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۸۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از زحمات ماهینی و رفتار حرفه‌ای سیدی و احمدزاده در این تیم تقدیر و تشکر کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین ماهینی کاپیتان متعصب پرسپولیس که در فصل محرومیت تیم از جذب بازیکن به رغم مصدومیت و درد برای پرسپولیس به میدان رفت و به همین دلیل رباط صلیبی پاره کرد در جلسه ای که افشین پیروانی هم حضور داشت رضایت نامه قطعی اش را دریافت کرد.
در این نشست صمیمانه انصاری فرد از زحمات ماهینی تقدیر کرد و قرار است در دیدار با تیم بعدی او با انجام هماهنگی هایی مراسم ویژه ای بمنظور تقدیر از ماهینی برگزار شود. ماهینی بازیکن آزاد است و طی روزهای آتی درباره تیم بعدی اش تصمیم می‌گیرد‌.

 
انصاری فرد در این باره به سایت باشگاه گفت :پرسپولیس به ستاره های وفاداری چون ماهینی که عاشقانه این تیم را دوست دارند افتخار می کند.ماهینی بخاطر کمبود بازیکن با درد بازی کرد و اسیب دید و بازی کردن در چند پست موجب شد جام جهانی و تیم ملی را از دست دهد.باید قدرددان زحمات او و نفراتی چون احمدزاده ،همتی ،اسدی و همه اعضای تیم بود.از رفتار حرفه ای ایشان و حمدزاده هم‌ باید یاد کرد. فرشاد دیشب با درک شرایط از جمع تیم جدا شد.
مدیرعامل پرسپولیس گفت :همچنین از محسن سیدی که نیم فصل اول پرتلاش بودند و امشب بسیار حرفه ای رفتار کردند ممنونیم و روز سه شنبه یا چهارشنبه جلسه ای با ایشان برای توافق خواهیم داشت‌.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما