تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۱۷
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار اخراج سریع سفیر بریتانیا از ایران و کاهش سطح روابط دیپلماتیک با انگلیس شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) طی نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار اخراج سریع سفیر بریتانیا از ایران و کاهش سطح روابط دیپلماتیک با انگلیس در حد کاردار شد.
متن این نامه به شرح زیر است:
ریاست محترم جمهور؛ جناب آقای روحانی،
سلام علیکم؛
در طول تاریخ دولت انگلستان خیانت‌ها و دسیسه‌های بسیاری نسبت به مردم ایران داشته؛ از قحطی بزرگ، تحمیل حکومت وابسته پهلوی، کودتا و به یغما بردن نفت گرفته تا نقش در جنگ تحمیلی و پیشی گرفتن از آمریکا در تحریم بانک مرکزی و پشت‌پا زدن به تعهدات برجام و SPV و... .
اما انگلیس این روز‌ها وقاحت را به اوج رسانده، پس از ترور وقیحانه و مستقیم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدست شیطان اکبر، شیاطین اصغر از لانه خود بیرون آمدند و در حمایت از آمریکای مستکبر به لجن‌پراکنی پرداختند. «بوریس جانسون» نخست‌وزیر شیطان صغیر، بریتانیای کبیر، یکی از این نوچه‌ها بود که حاج قاسم شهید را مسئول کشته شدن هزاران نفر در غرب آسیا معرفی کرد.
آری! سردار شهید، مسئول به درک واصل شدن هزاران نفر از تروریست‌ها، عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی آمریکا و انگلیس -که چیزی نمانده بود قلب لندن و نیویورک و پاریس را از جا دربیاورند- بود. اما حرام‌لقمگی و نمک‌نشناسی انگلیس به این‌جا ختم نمی‌شود؛ پس از اینکه داغ جان‌باختن فرزندان ایران اسلامی در هواپیمای اوکراینی، به داغ فقدان حاج قاسم اضافه شد؛ مستنداتی موجود است که سفیر انگلستان در مراسم یادبود جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی در مقابل دانشگاه امیرکبیر حاضر شده، مردم داغدار را به شعار دادن علیه جمهوری اسلامی تشویق کرده، فضا را متشنج کرده و به عکاسی و تصویر‌برداری پرداخته است.
طبق کنوانسیون 1961 وین، جمهوری اسلامی حق دارد که به هر دلیلی کارمندان سیاسی دولت بریتانیا را نپذیرد، حال که سفیر روباه پیر به دخالت در امور داخلی ایران و مخالفت علنی دست زده، اگر قطع روابط دیپلماتیک با دولت انگلیس وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران نباشد، حتماً اخراج «رابرت مک‌اِر» نماینده روباه مکار، وظیفه وزارت امور خارجه هست.
دانشجویان انقلابی به نمایندگی از مردم خواستار اخراج سریع «مک‌اِر» از ایران و کاهش سطح روابط دیپلماتیک با انگلیس در حد کاردار اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴