کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محل عملیات تروریستی آمریکا یادبود شهید «المهندس» می‌شود

23 دی 1398 ساعت 14:50

عضو کمیسیون فرهنگی، گردشگری و آثار باستانی پارلمان عراق از موافقت با نصب یادبود شهید «ابومهدی المهندس» نایب رئیس سازمان حشد الشعبی در محل شهادت وی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از«علی الحمیداوی» عضو کمیته فرهنگی، گردشگری و آثار باستانی پارلمان عراق یکشنبه‌شب در یک نشست خبری گفت که به وزیر فرهنگ و گردشگری و آثار باستانی «پیشنهاد نصب یادبود شهید المهندس در محل شهادت وی و سردار سلیمانی و همراهانشان در نزدیکی فرودگاه بغداد را داده‌ایم».
به نوشته پایگاه خبری شبکه «الغدیر»، الحمیداوی افزود: «امروز پس از دیدار با وزیر، توافق شد که یادبود شهید المهندس نصب شود و به زودی هماهنگی لازم با سازمان هواپیمایی عراق و هیات حشد الشعبی و شهرداری بغداد برای انتخاب مکان نصب صورت می‌گیرد».
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان و رئیس عملیات نیرو‌های مردمی عراق (حشد الشعبی) و همرزمان آنها، سیزدهم دی ماه ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411412

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411412/محل-عملیات-تروریستی-آمریکا-یادبود-شهید-المهندس-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com