تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۴۱۲
عضو کمیسیون فرهنگی، گردشگری و آثار باستانی پارلمان عراق از موافقت با نصب یادبود شهید «ابومهدی المهندس» نایب رئیس سازمان حشد الشعبی در محل شهادت وی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«علی الحمیداوی» عضو کمیته فرهنگی، گردشگری و آثار باستانی پارلمان عراق یکشنبه‌شب در یک نشست خبری گفت که به وزیر فرهنگ و گردشگری و آثار باستانی «پیشنهاد نصب یادبود شهید المهندس در محل شهادت وی و سردار سلیمانی و همراهانشان در نزدیکی فرودگاه بغداد را داده‌ایم».
به نوشته پایگاه خبری شبکه «الغدیر»، الحمیداوی افزود: «امروز پس از دیدار با وزیر، توافق شد که یادبود شهید المهندس نصب شود و به زودی هماهنگی لازم با سازمان هواپیمایی عراق و هیات حشد الشعبی و شهرداری بغداد برای انتخاب مکان نصب صورت می‌گیرد».
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان و رئیس عملیات نیرو‌های مردمی عراق (حشد الشعبی) و همرزمان آنها، سیزدهم دی ماه ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴