کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سپیدرود رشت دست به دامان معاون رئیس جمهور شد

23 دی 1398 ساعت 14:10

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت برای حل و فصل مشکلات این باشگاه امروز به دیدار نوبخت معاون رییس جمهور رفت.


به گزارش بلاغ به نقل ازسایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، افشین ناظمی عصر روز (یکشنبه) در ارتباط با مسایل و مشکلات باشگاه سپیدرود در تهران به دیدار نوبخت معاون رییس جمهور رفت.
در این جلسه که با هماهنگی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با ابراز تاسف از سقوط سپیدرود از لیگ برتر این تیم را سرمایه ارزشمند مردم رشت دانست.
نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی مردم رشت گفت: من بلافاصله پس از صعود سپیدرود به لیگ برتر سعی کردم با کمک هایی این تیم را مورد حمایت قرار دهیم و امیدوارم بودم با استمرار ماندگاری سپیدرود در لیگ برتر شاهد حضور همیشگی این تیم پرطرفدار در سطح نخست فوتبال ایران باشیم اما متاسفانه حضور کوتاه مدت این تیم موجب شد تا نتوانیم کمک‌های بیشتری را برای سپیدرود جذب کنیم.
در ادامه افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با برشمردن مشکلات مالکیتی و بدهی های انباشته چند ساله باشگاه سپیدرود اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم ثبات مالکیتی و دست به دست شدن‌های پی در پی این باشگاه در چند سال اخیر متحمل بدهی‌های انباشته شده بسیاری شده که اگر برای آن چاره جویی نشود هیچ خریداری حاضر به سرمایه گذاری در سپیدرود نخواهد شد.
ناظمی مشکلات مالی را به دو بخش تقسیم کرد و افزود: این بدهی‌ها که از پنج شش سال گذشته تا امروز بر روی هم انباشته شده است برخی به بازیکنان و مربیان در چهارچوب قراردادهای فدراسیونی و برخی خارج از قرارداد فدراسیونی است و در حال حاضر به دلیل شکایت قراردادهای فدراسیونی که بیشتر آنها متعلق به سال ها پیش است، موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شده و این معضل ادامه حیات سپیدرود را به خطر انداخته است.
معاون رییس جمهور که پیش از آغاز فصل جاری با کمک های خود موجب شد تا داماش گیلان بتواند در لیگ دسته اول آزادگان حضور داشته باشد این بار هم پس از شنیدن مشکلات باشگاه سپیدرود قول حل و فصل آنها را به مدیرعامل این باشگاه داد و ابراز امیدواری کرد ظرف ۲۴ ساعت آینده با کمک به باز شدن پنجره نقل و انتقالات، این تیم پرهوادار به آرامش نسبی دست پیدا کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411404

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411404/مدیرعامل-سپیدرود-رشت-دست-دامان-معاون-رئیس-جمهور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com