به منظور همکاری موثر در اجرای امور فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و در راستای استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و تجارب مشترک بین بخشی تفاهم‌نامه همکاری بین موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به امضا رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین بابویه، رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی به همراه نرگس تقی‌زاده، نائب رئیس این فدراسیون روز گذشته در کمیته ملی المپیک حضور یافته و با کیکاوس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و حسن رنگرز مشاور رئیس و مدیر عامل موزه دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این نشست تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین فدراسیون ورزش دانش آموزی،کمیته ملی المپیک و موزه به امضا رسید و مقرر شد زمینه‌ای فراهم شود که بازدید رایگان از موزه، ارائه خدمات آموزشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های علمی در ساختمان موزه به عنوان مجموعه‌ای از گنجینه‌های تاریخ ورزش کشورمان در برنامه‌های تکمیلی دانش آموزان قرار گیرد تا به این ترتیب نسل آینده سازان کشور با حماسه سازان ورزش کشورمان بیشتر آشنا شده و به عنوان یک الگو از روش و منش آنها تأسی جسته و برای اعتلای ورزش کشورمان بیشتر تلاش کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴