کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین اخبار و برنامه‌های نساجی در تعطیلات

ماجرای قاضی و جذب دو بازیکن از شهرخودرو

22 دی 1398 ساعت 16:50

نساجی برای آمادگی هرچه بیشتر اردویی را در شهر بندرعباس برگزار کرده است و برای تکمیل نفراتش به احتمال زیاد تا امشب با دو بازیکن دیگر قرارداد خواهد بست.


به گزارش بلاغ، نساجی بعد از آنکه نتوانست یک اردوی خارجی را برگزار کند به بندرعباس رفته است تا در یک هوای خوب برنامه های آماده سازی اش را ادامه بدهد.

نساجی در فصل نقل و انتقالات سه بازیکنش به نام های میلاد سرلک، حسن جعفری و رضا علیاری را از دست داد و با سعیدکریمی مهاجم جوان و سابق پرسپولیس قرارداد بست. با این وجود آن ها به دنبال جذب دو بازیکن هستند که اگر موانع از پیش روی آن ها برداشته شود امروز و فردا با آن ها قرارداد خواهند بست. روح الله باقری و فرشاد فرجی دو بازیکن تیم شهرخودرو مدنظر نساجی هستند و رضامهاجری امیدوار است بتواند این دوبازیکن را از تیم سابقش بگیرد.

محمدقاضی و مهردادکفشگری دوبازیکن نساجی هستند که از ابتدای فصل با مشکل صدورکارت بازی شان مواجه بودند هرچند در هفته های پایانی نیم فصل اول این اتفاق افتاد. قاضی فرصت بازی پیدا کرد اما کفشگری به دلیل مصدومیت نتوانست برای این تیم به میدان برود. با این وجود اما از باشگاه نساجی خبر می رسد که برخی مسایل ممکن است به جدایی محمد قاضی منجر شود. این مهاجم باتجربه در این فصل کمتر فرصت بازی پیدا کرد ضمن اینکه نساجی در بخش تهاجمی بازیکنان زیادی دارد؛علاوه بر محمد قاضی این تیم  محمد عباس زاده، مهدی نظری، رحمان جعفری و سعید کریمی که تازه به این تیم پیوسته را دارد که در خط حمله بازی می کنند و همین باعث شد که قاضی بعد از صدور مجوز کمتر فرصت بازی به عنوان بازیکن ثابت را پیدا کند. هرچند این بازیکن شب گذشته در صحبتی که با "ورزش سه" داشت اعلام کرد که با نساجی قرارداد دارد و به قراردادش پایبند است و می خواهد با این تیم ادامه دهد.

مهردادکفشگری نیز دیگر بازیکن باتجربه این تیم است که در نیم فصل اول فرصت بازی پیدا نکرد. او البته با مشکل مصدومیت مواجه است و به نظر می رسد در صورت بهبود کاملش بتواند در ترکیب مدنظر مهاجری بازی کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 411362

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411362/ماجرای-قاضی-جذب-دو-بازیکن-شهرخودرو

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com