تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲
کد مطلب : ۴۱۱۲۷۴
۰
plusresetminus
رشاد مهدی پور توییت فعال ضد جنگ آمریکایی را منتشر کرد.
میدیا بنجامین از فعالان ضد جنگ آمریکایی در صفحه توییترش نوشت:
ایران در بالاترین سطح هشدار قرار داشته و یک هواپیما را تصادفا ساقط کرده. آشا شما فکر نمی کنید که باید ترامپ را سرزنش کرد؟ این خسارات به خاطر ترور سردار قاسم سلیمانی اتفاق افتاده.
 



 
بــلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
با سلام و احترام، ضمن همدردی و عرض تسلیت به خانواده داغداران، هرچه تاش کردم نتونستم این مطلب را ننویسم که مقصر این حادثه چه کسی است؟ مطمئناً اون بنده خدای اوپراتور سیستم مقصر نیست، اگر نارحت نشویم باید به اون نفر مدال هم داد، چرا که در شرایط جنگی به وظیفه اش عمل کرده، سوال اینه که اگر میدانست هواپیماست باز هم میزد؟چرا در شرایط مساوی (ناو آمریکایی) به کاپیتان ناو مدال دادن؟ یه نفر هم که وظیفه اش را انجام داده، اگر واقعاً موشک بود و جان مردم را تهدید می کرد و ساقط میشد بازم بدنبال مجازاتش بودن؟ یا با تشویق قهرمان ملی می شد و بهش مدال میدادن.مقصر اصلی مسئولینی هستند که اجازه پرواز و ریسک خطر را داده بودند، بی کفایتی عزیزان را بپای اوپراتور نگذاریم و مثل همیشه بدنبال قربانی کردن یک شخص برای سرپوش گذاشتن به خطاهای سایر مسئولین نباشیم.
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴