تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۲۳۹
معاون وزیر آموزش و پرورش از برگزاری جلسات شوراهای آموزش و پرورش در ۶۷۹ منطقه و ۳۲ استان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در نشست خبری که امروز در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: جلسات شوراهای آموزش و پرورش به صورت منظم برگزار شده است.
وی ادامه داد: چند رویکرد را در دستور مار داشتیم که اولین رویکرد، ارتقا و اصلاح ساختار تشکیلات اداری و ستادی بود که با حمایت دولت و سازمان اداری و استخدامی موفق شدیم که اداره شوراها را به دفتر شوراها ارتقا دهیم.
زینی وند افزود: اثربخشی شوراها بود که در این راستا تدوین آیین‌نامه‌های و دستورالعمل‌ها بود که از زمان تصویب قانون، تدوین و ابلاغ نشده بود؛ در این راستا هماهنگی با سایر دستگاه‌ها برای تدوین آیین‌نامه‌ها بود مثلا حتی درباره اداره جلسات هم آیین‌نامه نوشته شد.
وی اضافه کرد: تعیین تکلیف و رفع موانع اختلافی بین آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها از دیگر فعالیت‌ها بود مثلا در خصوص تعیین عوارض با شهرداری اختلاف نظر داشتیم که حل شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش از فعال کردن جلسات شورای آموزش و پرورش خبر داد و گفت: جلسه شوراهای آموزش و پرورش در  ۶۷۹ منطقه و شهرستان و ۳۲ استان برگزار می‌شود و همدان و یزد بیشترین جلسه شورای آموزش و پرورش را داشتند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰