تاریخ انتشارجمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۱۱۱۷۰
امام جمعه رامسر گفت: انتقام سخت هم مستقیم است و هم نیابتی که سبب اخراج آمریکا از منطقه و پاک شدن رژیم صهیونیستی از صحنه عالم می شود.
۰
plusresetminus
انتقام سخت اخراج کامل آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام تقی پور در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: عمر حاج قاسم سلیمانی با برکت بود که سبب شد قبل از شهادت نیز مردم ایران به ایشان عشق بورزند.

وی با بیان اینکه از مواردی که می تواند آبروی اسلام را حفظ کرد، نظام اسلامی است اظهار داشت: یکی از وجوب حفظ نظام، خالی نکردن صحنه است و تکریم مردم از حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع ایشان، از مصادیق تقوا و حفظ این نظام بود. 

امام جمعه رامسر با تقدیر و اقدام شجاعانه و به هنگام نیروی هوافضای سپاه و سردار سرافراز حاجی زاده جهت سیلی به آمریکای تروریست افزود: یاد پدر موشکی ایران سردار طهرانی مقدم را گرامی می داریم و از اقدام مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در تکمیل قانون اقدام متقابل جهت تروریستی اعلام کردن نیروهای آمریکایی تشکر می کنیم.

وی با اشاره به شروع گام پنجم کاهش تعهدات هسته ای از سوی دولت محترم گفت: از دولت می خواهیم این مسیر را با قدرت ادامه دهد.

تقی پور با بیان اینکه کسی نیست که خبر شهادت سردار را شنیده باشد اما گریه نکرده باشد ادامه داد: سردار سلیمانی یار عزیز مقام معظم رهبری بود و اخلاص این شهید در عرصه نظامی بی سابقه بود.

خطیب جمعه رامسر با اشاره به اینکه حضور امت اسلامی از کربلا و کاظمین و نجف تا تهران و کرمان و مشهد و دیگر جاها در دنیا بی سابقه بود تصریح کرد: سپهبد سلیمانی در دیدار های مهم کشوری، در صف اول نمی نشست و خود را شان نمی داد که رهبری فرمودند که اگر تا کنون به کارهای حاج قاسم تحسین میکردم، امروز به آن تعظیم می کنم.

وی با اشاره به انتخاب سردار سرافراز حاج اسماعیل قاآنی به عنوان فرمانده جدید نیروی قدس سپاه گفت: سردار قاآنی نسخه دوم حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: ایشان زودتر از حاج قاسم وارد نیروی قدس شد و روابط دیرینه ای با جریانات مقاومت در آسیا دارد و قریب به ۲۰ سال جانشین حاج قاسم سلیمانی بوده است.

امام جمعه رامسر اظهار کرد: در سال های اخیر وقتی به حاج قاسم گفتند که بعد از شهادت چه کسی جایگزین شما می شود، نام سردار قاآنی را آوردند و رهبری انقلاب نیز آن را تایید کردند.

تقی پور با اشاره به اینکه سیلی اول را زدیم اما انتقام سخت ما پانزده مشخصه دارد افزود: از مشخصات مهم انتقام سخت، نمایشی نبودن آن است و که در ضربه به چند پایگاه منحصر نمی شود.

وی بیام کرد: انتقام سخت هم مستقیم است و هم نیابتی که سبب اخراج آمریکا از منطقه و پاک شدن رژیم صهیونیستی از صحنه عالم می شود.

امام جمعه رامسر، گروه های مقاومت مثل حوثی ها، فاطمیون، زینبیون، حزب الله و همه جبهه مقاومت را در صف نخست مقابله با آمریکای تروریست دانست و ادامه داد: زین پس آمریکای جنایتکار مخاطب اصلی این گروه ها برای مبارزه با تروریست است.

تقی پور در پایان با اشاره به اهمیت پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم از حسینیه امام خمینی (ره) گفت: دلیل این اقدام، اظهارات بی ادبانه و تهدید توخالی ترامپ برای بمباران این مکان با ارزش بود که رهبری انقلاب نیز یک ساعت در این مکان با شجاعت همیشگی سخنرانی کردند و ترامپ پَست، نتوانست هیچ کاری انجام دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰