معاون ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد

خیز ورزش قهرمانی مازندران برای حضوری پُررنگ در المپیک

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۱۱۱۶۴
معاون توسعه امور ورزش و ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از خیز ورزش قهرمانی استان برای حضوری پُررنگ در المپیک خبر داد و گفت: ورزشکاران استان تا پایان آذر ماه توانستند ۳۰۰ مدال از آوردگاههای جهانی، آسیایی، بین‌المللی و المپیک ساحلی کسب کند
۰
plusresetminus
خیز ورزش قهرمانی مازندران برای حضوری پُررنگ در المپیک
به گزارش بلاغ؛ عادل عالیشان در سمینار سراسری معاونین ورزشی ادارات کل سراسر کشور که با حضور علینژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و تقی زاده معاونت امور حقوقی پارلمانی وزارت ورزش وجوانان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: در این سمینار به بررسی و بازنگری شرایط عمومی و اختصاصی صدور مجوز فعالیت باشگاه‌های خصوصی، بررسی شیوه نامه اهدای تندیس ملی باشگاه داری درکشور. نظارت بر سلامت باشگاههای خصوصی و بررسی مسائل حقوقی باشگاه‌ها از موضوعات مهم این سمینار بود پرداخته شد.

وی ضمن اعلام رضایت از وضعیت ورزش قهرمانی مازندران، گفت: ورزش قهرمانی مازندران به لطف برنامه ریزی ها و تلاش‌های بعمل آمده در سال‌های گذشته توسط هیات‌های ورزشی در رشته های مختلف، در وضعیت خوبی قراردارد.

عالیشان افزود: ورزشکاران استان تا پایان آذر ماه توانستند ۳۰۰ مدال از آوردگاههای جهانی، آسیایی، بین‌المللی و المپیک ساحلی کسب کند و با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در مردادماه سال ۹۹، امید داریم تا ورزشکاران استان با تداوم افتخارآفرینی، ضمن کسب سهمیه های بیشتر مانند المپیک ۲۰۱۶ ریو، سهم بسزایی در کسب مدال برای کشور داشته باشیم.

معاون توسعه امور ورزش و ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران افزود: در استان ۵۰ هیات ورزشی انسانی و ۸۰۰ هیات ورزشی شهرستانی مسئولیت برنامه ریزی، اداره و هدایت رشته های ورزشی را تحت نظارت اداره کل و ادارات ورزش وجوانان شهرستان‌ها ،بعهده داشته و ضمن همکاری لازم، از سیاست‌ها و برنامه های تدوین شده کوتاه، میان و بلند مدت وزارت و اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی در بخش‌های آموزش، استعدادیابی، برپایی اردوها، برگزاری مسابقات در سطوح و رده های مختلف در بخش آقایان و بانوان و …تبعیت و همکاری و مشارکت لازم را دارند که جا دارد از همه ی آنان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

وی بیان کرد: از سال گذشته جهت کسب موفقیت ورزشکاران استان در رویداد بزرگ ورزش المپیک در سال آینده نسبت به تشکیل ستاد پشتیبانی بازی‌های المپیک و پارالمپیک در اداره کل اقدام کرده و وظیفه این ستاد این است که ضمن رصد رشته ها و ورزشکاران شانس کسب سهمیه و حضور در تیم های ملی و کاروان اعزامی به ژاپن پیگیری و پشتیبانی های مادی و معنوی لازم جهت حفظ و صیانت ازحقوق ورزشکاران مازندرانی را با هدف ارتقا روحی و روانی آنان را بعمل می آورد.

عالیشان ادامه داد:البته این ستاد برای کسب سهمیه بیشتر ورزشکاران استان و موفقیت و افتخارآفرینی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هنگژو کشور چین و المپیک ۲۰۲۴ پاریس همچنان فعال و با برنامه به کار خودش ادامه خواهد داد.

وی افزود: ستاد یاد شده وظیفه رصد و بررسی نیازمندی‌های مادی و معنوی و پاسخ دهی و رفع بخشی از دغدغه های روحی و روانی ورزشکاران از قبیل نیازمندی‌های تحصیلی، خدمت سربازی، اشتغال و… است.

عالیشان در این سمینار از سوی سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت به پاس زحماتش در ورزش استان و کمک به توسعه ورزش کشور تقدیر شد تا ثابت شود تلاش های شبانه روزی‌اش برای تحول و پیشرفت در هیات‌ها و همچنین نگاه ویژه‌اش به ورزش قهرمانی و قهرمانان مازندران از چشم مقامات کشوری دور نمانده باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴