تاریخ انتشارجمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۱۰۴
عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه تفکر سردار سلیمانی برخاسته از تفکر امام خمینی(ره) بود گفت: یقین داریم که سیلی زدن‌ها به کشور آمریکا ادامه پیدا می‌کند.
۰
plusresetminus
سیلی زدن به آمریکا ادامه دارد/سپهبد سلیمانی نماد یک انقلابی کامل بود
به گزارش بلاغ، حسین ظفری در اجتماع بزرگ مردم فریدونکنار که به‌ مناسبت شهادت سردار سلیمانی‌ در مصلی نمازجمعه برگزار شد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر خود توانست انقلاب کند و چهل سال با همین اتکا مسیر را ادامه داد.
 
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی درحال الگو شدن در دنیا است خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به یک گفتمان و مدل تبدیل شده و باتوجه به اینکه درحال پیاده کردن الگوی انقلاب بود، آمریکا از او عصبانی شده و او را ترور کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه کشورهای منطقه درحال بیداری هستند تصریح کرد: به برکت خون شهید سلیمانی پارلمان عراق که به یک پارلمان رشوه‌گیر معروف بوده بیدار شد و طرح اخراج آمریکایی را به تصویب رساند.

رئیس مرکز رسانه و جنگ نرم دانشگاه امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه هیمنه آمریکا شکسته شد گفت: جمهوری اسلامی از سال ۵۷ یقه استکبار را گرفته و در چند سال گذشته این موضوع به اوج خود رسیده است.

ظفری افزود: توانمندی ایران به نقطه‌ای رسیده است که پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی توسط نیروها و ابزارهای دفاعی داخلی سقوط می‌کند و همچنین درحالی که پس از جنگ جهانی دوم حمله به پایگاه‌های آمریکا سابقه نداشته اما امروز این امر توسط جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: موشک‌های ایران به پایگاه‌هایی اصابت کرده که به نوعی چشم و گوش آمریکا و اسرائیل بوده است.

وی تفکر سردار سلیمانی را برخاسته از تفکر امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، سلیمانی‌های زیادی تکثیر شدند و جوانان در این مسیر قدم گذاشته‌اند.

رئیس مرکز رسانه و جنگ نرم دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: در پیچ تاریخی که قرار داریم آینده برای ما بوده و این سنت الهی است.

ظفری با اشاره به اینکه توجه سردار سلیمانی به ظرفیت داخل بود و با چراغ بیگانه حرکت نمی‌کرد یادآور شد: حاج قاسم تفکر نظامی و دفاعی کشورها را مردمی کرده بود و این نشان دهنده درس‌آموختگی از مکتب امام راحل است و دشمنان هم از این تفکر هراسان هستند.

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه سردار سلیمانی قدرت نظامی و دیپلماسی را با هم داشت تصریح کرد: درحالی که برخی افراد سردار سلیمانی را یک فرد میانه رو معرفی می‌کنند اما باید بدانند که حاج قاسم نماد یک انقلابی کامل بود.

وی افزود: درحالی که تحریم‌های زیادی به کشور ما تحمیل شد اما هیچ اثری در کشور نداشت و اندیشکده‌ها اذعان می‌کنند که تا چند ماه آینده رشد اقتصادی ایران شروع می‌شود.

رئیس مرکز رسانه و جنگ نرم دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: یقین داریم که سیلی زدن‌ها به کشور آمریکا ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴